ردمی نوت 8T؛ میانرده جدید شیائومی رونمایی شد

ردمی نوت 8T؛ میانرده جدید شیائومی رونمایی شد

شیائومی ساعتی پیش از گوشی میان‌رده اما قدرتمند خود با نام شیائومی ردمی نوت 8T رونمایی کرد. این در حالی است که همه ما رونمایی از گوشی می نوت 10 بودیم. این گوشی شباهت زیادی به ردمی نوت 8 دارد با این تفاوت که از NFC و شارژر سریع 18 واتی درون جعبه بهره می‌برد. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی را با هم بررسی کنیم. 

 

بررسی گوشی هوشمند ردمی نوت 8T

نمایشگر

گوشی هوشمند ردمی نوت 8T از نمایشگر  6.3 اینچی با رزولوشن +FHD بهره می‌‌برد و در بالای این نمایشگر شاهد به کار گیری یک دوربین سلفی به صورت قطره‌ای هستیم.

دوربین اصلی و سلفی

در پنل پشتی ردمی نوت 8T در دوربین اصلی چهارگانه استفاده شده که دوربین اصلی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.6 بهره می‌برد. این دوربین همچنین با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با اندازه دریچه دیافراگم F/2.2، یک دوربین ماکرو برای بزرگ‌نمایی با سایز 2 مگاپیکسل و یک دوربین 2 مگاپیکسلی سنجش عمق میدان همراه است. در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر هم دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

سخت افزار

قلب تپنده این گوشی پردازنده اسنپدراگون 665 است که با 3 یا 4 گیگابایت رم و  32، 64 یا 128گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. ضمنا امکان اضافه کردن کارت حافظه هم وجود دارد.

باتری

در بخش باتری، ردمی نوت 8T کاملا قوی عمل کرده است و گوشی میان‌رده خود را با یک باتری حجیم 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده که به همراه یک شارژر 18واتی سریع درون جعبه، وظیفه شارژدهی این گوشی را بر عهده دارد.

قیمت و زمان عرضه

ردمی نوت 8T در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی و با قیمت بسیار مناسب 199 یورو برای مدل 4/64 گیگابایتی برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت که طبق برنامه‌های شیائومی، قرار است دو روز آینده در اسپانیا و ایتالیا، هفته آینده در فرانسه و 9 روز دیگر در آلمان عرضه شود.

این گوشی به مرور زمان در مدل 3/32 گیگابایتی با قیمت 179 یورو و مدل 4/128 گیگابایتی با قیمت 249 یورو نیز به بازار عرضه خواهد شد و می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربرانی باشد که در خرید گوشی میان‌رده، با کیفیت و اقتصادی، به دنبال یک محصول مناسب می‌گردند.

 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر