صدر دیگر برای اپل نیست؛ امتیاز DXO دوربین آیفون 11 پرو مکس مشخص شد

صدر دیگر برای اپل نیست؛ امتیاز DXO دوربین آیفون 11 پرو مکس مشخص شد

صدر دیگر برای اپل نیست؛ امتیاز DXO دوربین آیفون 11 پرو مکس مشخص شد: رتبه سوم برای اپل از لحاظ کیفیت دوربین

اپل در آیفون‌های 2019 خود تمرکز اصلی را روی دوربین قرار داده است بنابراین اصلا عجیب نیست که در این حوزه شاهد پیشرفت‌های شگرفی باشیم. در این مسئله که دوربین سه گانه آیفون ۱۱ پرو مکس واقعا عالی است شکی نیست اما آیا دوربین این گوشی پرچمدار اپل، بهترین دوربین گوشی است که در بازار موجود است؟ برای بررسی این موضوع بد نیست که به منبع معتبر  DXOMark تکیه کنیم. امروز  امتیاز  DXOMark دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس مشخص شده و حالا می‌دانیم که در رده بندی وب سایت  DXOMark، اپل دیگر در صدر جدول رقابت قرار ندارد.

 

امتیاز DXOMark دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس

بعد از انجام تست‌های مختلف عکاسی و ویدیوگرافی توسط DxoMark، آیفون ۱۱ پرو مکس نمره ۱۱۷ را به دست بیاورد که این دستگاه را همرده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ قرار می‌دهد و صدر جدول هنوز برای هواوی میت ۳۰ پرو و شیائومی می سی سی ۹ پرو پریمیوم باقی می‌ماند.

البته نمره ۱۱۷ برای آیفون ۱۱ پرو مکس اصلا بد نیست و این دستگاه توانایی عکس برداری بسیار خوبی را در شرایط نوری مناسب و ضعیف به ما می‌دهد. همچنین آیفون ۱۱ پرو مکس در شب نیز به لطف حضور حالت جذاب Night Mode، می‌تواند عکس‌هایی بسیار عالی اما با کمی نویز برای ما ثبت کند.

متاسفانه از بین رفتن جزئیات در زوم کردن دیجیتال و وجود نویز در برخی از شرایط نوری، باعث شده است تا DxoMark نمره‌ی ۱۱۷ را به این دستگاه بدهد. بنابراین اپل به زوم اپتیکال بیشتر نیاز دارد.

 

نمره دوربین انواع موبایل ها از نظر DXOMARK

نمره دوربین انواع گوشی ها

همانطور که در جدول بالا می‌بینید، دو گزینه بالاتر از آیفون ۱۱ پرو مکس و گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G، توانایی زوم اپتیکال بهتری دارند. به این ترتیب مشخصا اگر اپل و سامسونگ ویژگی زوم اپتیکال داشته باشند، می‌توانند نمره بهتری را ثبت کنند.

جزئیات امتیازدهی DXOMark به دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس را می‌توانید در جدول زیر ببینیم:

 

نمره آیفون 11 پرو مکس

نمره دوربین آیفون 11 پرو مکس

 

اخبار مرتبط:

واقعا برای یک آیفون 11 پرو مکس چقدر هزینه می‌شود؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر