کل موجودی گلکسی فولد سامسونگ تنها در مدت 5 دقیقه به اتمام رسید

کل موجودی گلکسی فولد سامسونگ تنها در مدت 5 دقیقه به اتمام رسید

کل موجودی گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ که بیش از 2000 دلار قیمت دارد، تنها در مدت 5 دقیقه به اتمام رسید.

شاید در نگاه بسیاری از ما خرید گوشی تاشو، آن هم به قیمت نجومی آن‌، واقعا معقول نباشد اما به نظر می‌رسد عده زیادی در دنیا وجود داشته باشند که شیفته تکنولوژی‌های جدید باشند. ماجرا بر سر گلکسی فولد، گوشی تاشو سامسونگ است که بعد از عرضه به بازارهای گوناگون، بالاخر به بازار چین رسیده است. رفتار کاربران چینی در قبال این خرید گوشی تاشو واقعا عجیب بوده است. در واقع تمام موجودی این گوشی که بالای 2000 دلار قیمت دارد، تنها در مدت 5 دقیقه به پایان رسیده است.

گلکسی فولد سامسونگ که از یک نمایشگر 7.3 اینچی در حالت باز شده و پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می‌برد، مدت‌ها پیش معرفی شد اما در تست‌های مختلف مشخص شد که این گوشی به سادگی از بخش لولا آسیب می‌بیند و می‌شکند. همین موضوع باعث شد که سامسونگ گوشی‌های عرضه شده‌اش را از سطح بازار جمع کرده و به رفع مشکلات آن فکر بهبودش بیفتد. حالا اما به نظر می‌رسد که گلکسی فولد امتحانش را به خوبی پس داده است و این نتیجه‌ای است که از فروش فوق العاده آن در چین بدست می‌آید.

البته ناگفته نماند که سامسونگ هنوز درباره تعداد دستگاه‌های گلکسی فولدی که در چین (با شماره مدل SM-F9000) فروخته است صحبتی به میان نیاورده است اما به هر حال می‌دانیم که تعداد این گوشی‌ها نباید بسیار زیاد بوده باشد زیرا هزینه 2288 دلاری اصلا هزینه‌ی کمی نیست که هر کسی از پس آن بربیاید.

 

نگاه اجمالی به گلکسی فولد

گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی فولد در حالت باز شده از نمایشگر 7.3 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 855، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی به صورت کلی دارای 6 دوربین است که سه تای آن‌ها در پنل پشتی و یک دوربین دیگر در پنل پشتی اما به صورت مجزا (برای ثبت جزییات بیشتر در تصاویر) و دو تا هم درون نمایشگر به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است. ضمنا این گوشی از باتری 4380 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و از اینترنت 5G هم پشتیبانی می‌کند.

 

مقالات مرتبط:

تست مقاومت گلکسی فولد سامسونگ در برابر باز و بسته شدن؛ 14 ساعت شکنجه

گلکسی فولد؛ از تجربه تلخ شکست تا طعم شیرین پیروزی: نریشن (قسمت 1)

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر