چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟

چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟

چگونه در کمتر از یک سال میلیاردر شویم؟ با آموزش فارکس همراه فیسیت باشید.

شاید تا بحال اسم فارکس را به تعداد دفعات زیادی شنیده باشید و از خودتان پرسیده باشید فارکس چیست و مزیت‌های آن در کجاست؟

در این نوشته سعی داریم به شما بگوییم که فارکس به چه معناست و چه گرهی از زندگی شما باز خواهد کرد و چطور می‌توانید آموزش‌های لازم را در این رابطه ببینید.

فارکس بزرگترین بازار مالی دنیا به حساب می‌آید که روزانه بیش از 5 تریلیون دلار در آن معامله انجام می‌شود. Forex اصطلاحی است برگرفته از دو کلمه‌ی Foreign Exchange که به معنی تبادل ارز خارجی است.

این روزها در سراسر دنیا بازارهای مالی گسترده‌ای فعالیت دارند که هر کدام از آن‌ها پتانسیل زیادی برای کسب درآمد داشته و به تنهایی می‌توانند اقتصاد چند کشور را زیرو رو کنند. علاوه بر بازار فارکس، یکی دیگر از بازارهایی که حجم مالی روزانه زیادی را برای خود ایجاد کرده بازار بورس آمریکاست که بیش از 100 میلیون دلار حجم روزانه آن است که عدد بسیار بالایی‌ست و همان‌طور که توضیح دادیم می‌تواند اقتصادهای زیادی را از این رو به آن رو کند.

حجم بالای معاملات در بازار فارکس باعث شده که افراد زیادی به سمت این بازار کشیده شده و قصد معامله در این بازار را داشته باشند.

درست است که فارکس بازار تبادل ارزهاست، اما توسط کارگزاران در این بازار چیزهای دیگری مثل نفت، طلا، شاخص‌های بورس بزرگ دنیا و آمریکا مثل داوجونز، نزدک و…، کالاهای معاملاتی مانند مس، روی، نیکل، ذرت، گندم ، آب پرتقال، برنج و….، ارزهای دیجیتال که امروزه فوق‌العاده هستند و بسیار مورد استقبال مردم واقع شده‌اند، و هزاران سهام، ETF، اوراق قرضه و دارایی‌های دیگر هم می‌توان به راحتی معامله کرد و به سودهای فراوانی دست یافت.

با این پتانسیل‌های زیادی که از بازار فارکس اشاره کردیم، افراد زیادی هستند که به فکر آموزش فارکس افتاده تا بتوانند آن‌ها هم در این بازار سهمی داشته باشند.

جالب است بدانید بزرگ‌ترین بازیگران بازار فارکس بانک‌های مرکزی دنیا هستند که از بازار فارکس برای کنترل نرخ ارز در کشورشان استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال هنگامی که ارز کشورشان ضعیف می‌شود، با حجم زیادی شروع به خرید ارز در بازار فارکس می‌کنند و به نرخ ارزشان کمک می‌کنند.

علاوه بر بانک ها، موسسات مالی و سرمایه گذاری و همچنین بانک‌های تجاری در بازار فارکس فعالیت می‌کنند و در این بازار به کسب سود می‌پردازند.

بزرگ ترین مدیران سرمایه گذاری دنیا و صاحبان صندوق‌های پوششی (Hedge Funds) بزرگ در بازار فارکس مشغول هستند و حجم زیادی در این بازار دارند.

شرکت‌های تجاری بزرگ و بین‌المللی که در کشورهای مختلف فعالیت می‌کنند از بازار فارکس برای خرید و فروش ارزهایی که دارند استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال شرکت بنز هنگامی که در آمریکا محصولات خود را می‌فروشد دلار دریافت می‌کند و نیاز دارد این دلار را به یورو تبدیل کند. پس وارد بازار فارکس می‌شود و در حساب فارکس خود جفت ارز یورو به دلار می‌خرد.

و آخرین دسته از بازیگران بازار فارکس معامله گران خرد هستند که برای کسب سود و معامله وارد بازار فارکس می‌شوند. این معامله‌گران که میلیون‌ها انسان از سراسر کره زمین هستند، در بازار فارکس نقش زیادی دارند و می‌توانند در بازار تاثیر گذار باشند.

با همه‌ی توضیحاتی که ارائه شد حرف آخر این است که برای موفقیت در فارکس علاوه بر آموزش دیدن، شما باید روزانه اخبار فارکس را با دقت دنبال کرده تا بتوانید با دید بهتری در این حوزه به سمت جلو حرکت کنید.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

Untitled-1 copy.jpg

واحد تبلیغات

فیسیت در بخش تبلیغات، در کنار شما و کسب و کارتان خواهد بود تا هر چه بیشتر دیده شوید. برای تبلیغات در فیسیت کافی است به آدرس khadijezarepour@gmail.com ایمیل ارسال کنید. فیسیت با روزانه بیش از 10 هزار بازدید، بدون شک جای خوبی برای تبلیغات شما خواهد بود.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حسین ابراهیمی

دوشنبه, 20 آبان 1398

سلام و درود قبل از هر کار یا معامله ای بایستی از لحاظ دین اسلام شرایط لازم و ... بررسی فرمایید که شغل مذکور و عملی که می خواهید انجام بدهید حلال باشد تا لذت دنیا و اخرت را کسب نمایید
فارکس بورس هست اما شرکت ها و سرمایه ها یشان و اطلاعات دقیق شان مشخص نیست ، دست هر فرقه ای هم از قاچاقچی های جهان تا دزد و تروریست و ادم سالم همه در کاراست و یکی از دلایل اصلی که مجتهدین ما کار در فارکس را حرام اعلام کرده اند همین است.
ممکن است سرمایه شما هم به باد برود باتشکر

پاسخ

ثبت نظر