بروزرسانی نسخه IOS13.2.2 مشکلات اساسی سیستم‌عامل اپل را برطرف می‌کند

بروزرسانی نسخه IOS13.2.2 مشکلات اساسی سیستم‌عامل اپل را برطرف می‌کند

بروزرسانی نسخه IOS13.2.2 مشکلات اساسی سیستم‌عامل و رم اپل را برطرف می‌کند

اپل شب گذشته آپدیت iOS 13.2.2 را برای آیفون ها و آیپادهای سازگار با این سیستم عامل، منتشر کرد. جدیدترین نسخه از سیستم عامل همراه اپل ماه گذشته عرضه شد اما نواقص و ایرادهای متعدد آن باعث شده تا در همین فاصله اندک چندین آپدیت و پچ مختلف ارائه شود. آپدیت iOS 13.2.2 برای رفع مشکل سیستم‌عامل مدیریت رم آیفون ارایه شده است.

 

آپدیت iOS 13.2.2

جدیدترین آپدیت iOS 13 حدود ۱۰۰ مگابایت حجم دارد و از این حیث یکی از کوچکترین آپدیت های ارائه شده برای این سیستم عامل محسوب می شود. اما برخلاف حجم کمی که دارد، اصلاحات مهمی را با خود به همراه داشته است. از زمان عرضه iOS 13.2، بسیاری از کاربران گزارش داده اند که در هنگام اجرای همزمان دو یا چند برنامه، آن هایی که در پس زمینه قرار می گیرند به صورت خودکار متوقف می شوند و بدین ترتیب عملاً قابلیت مولتی تسکینگ با مشکل مواجه می شود. اپل در به‌روزرسانی جدید، به طور خاص بر روی حل این مشکل تمرکز کرده و خوشبختانه دیگر جای نگرانی از بابت بسته شدن برنامه های فعال در پس زمینه، نخواهد بود.

 

لبته در کنار برطرف کردن مشکل مذکور، این آپدیت جدید برخی مشکلات مربوط به سیگنال تلفن همراه و داده را هم برطرف می کند، که این موارد نیز جزو مشکلات نسبتاً رایج در بین کاربران آی او اس بود.

با وجود اینکه آپدیت iOS 13.2.2 ایرادهای مهمی را برطرف می کند، اما هنوز هم چندین و چند مشکل دیگر در سیستم عامل همراه اپل باقی مانده که آپدیت مربوط به آن ها فعلا مراحل تست بتا را سپری می کند. اما به هر حال، نکته امیدوار کننده این است که به نظر می رسد اپل از تمامی مشکلات iOS 13 آگاهی دارد و برای رفع آن ها تلاش می کند.

منبع خبر: independent.co.uk

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر