ساخت پیانویی با 17 گوشی 7T پرو وان‌ پلاس

ساخت پیانویی با 17 گوشی 7T پرو وان‌ پلاس

ساخت پیانویی با 17 گوشی 7T پرو وان‌ پلاس

چند روز پیش بود که وان پلاس در توییتر خبری از رونمایی محصولی جدید خود داده‌ بود، محصولی که دیدن عکس آن همه را متعجب کرده بود که آیا وان‌ پلاس می‌خواهد وارد صنعت ساخت پیانو شود؟ بله درست است آن عکس یک پیانو بود. محصولی که همه گمان می‌کردند وان‌ پلاس می‌خواهد وارد یک چالش جدید شود.

وان‌ پلاس در زیر آن عکس نوشته بود (به‌زودی...)؛ همه هوداران این شرکت منتظر رونمایی از آن محصول بودند اما به یک‌باره همه‌ی معادلات به‌هم‌ ریخت چراکه محصول جدید وان‌ پلاس گوشی هوشمند نبود حتی یک گجت مربوط به تکنولوژی که قبلا معرفی شده باشد هم نبود. بلکه وان‌ پلاس این‌بار یک پیانو ساخته بود تا بتواند حس خاص بودن و تک بودن را به کار ببرد و بتواند دل اهالی موسیقی و طرفداران هنر را برباید. اما در اشتباه هستید اگر تصور کنید که در این پیانو خبری از فناوری و ردپای گجت‌های هوشمند نیست؛ وان پلاس این پیانو را پیانو تلفنی نامیده است و با یک پیانوی معمولی آنرا مقایسه نخواهد کرد چرا که؛ این پیانو از ۱۷ دستگاه گوشی هوشمند ساخته شده است.

 

پیانو موبایلی

ساخت این پیانوی جذاب با ۱۷ گوشی وان پلاس که در امتداد یک خط قرار گرفته‌اند و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی Fluid Display وان پلاس ۷ تی پرو به پیانیست اجازه می‌دهد تا به‌راحتی و بدون مشکلی پیانو بزند.

ظاهرا وان پلاس برای فروش این پیانوی عجیب‌ و غریب برنامه خاصی ندارد اما قرار است آن را در چند کشور به نمایش بگذارد تا کاربران بتوانند نواختن با یک پیانوی تلفنی را تجربه کنند. قرار است که این پیانوی تلفنی در کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان و فنلاند در معرض نمایش و استفاده قرار گیرد و پیانیست با استعداد و مشهور بریتانیایی «کریم کمار» در این تور نمایشی با پیانوی تلفنی وان پلاس به اجرای قطعه بپردازد. برنامه اجرا و رونمایی از این پیانوی جذاب نیز به شرح زیر اعلام‌ شده است:  

  • ۱۰ نوامبر از ساعت ۱۲ ظهر: لندن انگلیس Tate Modern ،Riverbank
  • ۱۲ نوامبر از ساعت ۱۰ صبح: پاریس فرانسه Champ de Mars ،Place Jacques Rueff
  • ۱۴ نوامبر از ساعت ۱۰ صبح: آلمان 91541 Rothenburg ob der Tauber ،Herrngasse 1
  •  ۱۶ نوامبر از ساعت ۱۲ ظهر: هلسینکی فنلاند Central Station ،Helsinki Hall

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر