کرایه اسنپ و تپسی چگونه خواهد بود؟

کرایه اسنپ و تپسی چگونه خواهد بود؟

با افزایش قیمت بنزین کرایه اسنپ و تپسی چگونه خواهد بود؟ مدیرعامل‌های اسنپ و تپسی این موضوع را شفاف کردند.

از صبح امروز 25 آبان ماه، سهمیه بندی بنزین رسما اجرایی شد. با اجرا شدن این قانون، نگرانی از بابت گران شدن کرایه تاکسی‌های اینترنتی هم مطرح شد. حالا اسنپ و تپسی، دو تاکسی اینترنتی معروف ایران، هر یک در بیانیه‌ای درباره کرایه تاکسی‌های خود توضیح داده‌اند و رسما بیان کرده‌اند که جای نگرانی نیست. با فیسیت همراه باشید تا این موضوع و بیانیه هر یک از این تاکسی‌های اینترنتی را با هم مرور کنیم.

 

تاکسی اینترنتی اسنپ

بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی ایران، اسنپ، در بیانیه‌ای درباره کرایه اسنپ چنین اعلام کرده است:

با توجه به آغاز سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می رسانیم که به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد. از امروز 24 آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس کارکرد ماهانه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به‌التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود. همچنین نرخ کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی هیچگونه تغییری نداشته و کاربران راننده می‌توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهند.

 

ژوبین علاقبند در توییتر خود درباره سهمیه سوخت رانندگان خود هم چنین توضیح داده است:

جلسه خوبی تا الان در استانداری داشتیم در حضور معاونین وزارت کشور و نهادهای دیگر. مجدد تایید شد که #سهمیه_سوخت به کلیه #تاکسی_اینترنتی ها داده خواهد شد. مبلغ این سهمیه در انتهای ماه به حساب رانندگان واریز خواهد شد. دستاورد عالی برای کاربران راننده ما که با خیال آسوده فعالیت کنند.

توییت ژوبین علاقبند درباره سهمیه بندی بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی

توییت ژوبین علاقبند درباره سهمیه بندی بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی

 

البته اسنپ اطلاعیه دیگری هم ارائه کرده است که در این اطلاعیه دوم، درباره سهمیه بنزینی که به رانندگان اسنپ تعلق می‌گیرد توضیح داده است:

با توجه به آغاز سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور به اطلاع می‌رسانیم به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد. بنا به تایید مراجع فوق الذکر از امروز 24 آبان ماه، هزینه بنزین کلیه‌ی سفرهای کاربران راننده‌‌ی فعال تاکسی‌های اینترنتی، در طول ماه به قیمت 1500 تومان محاسبه و در ابتدای ماه بعد به کارت بانکی آنها واریز می‌شود. منظور از کاربران راننده فعال افرادی است که بیش از 200 کیلومتر مسافت در ماه سفر از طریق سامانه های آنلاین داشته باشند. این مبلغ برای پرداخت هزینه بنزین قابل استفاده است.

بدیهی است برای کاربرانی که کمتر از 200 کیلومتر در ماه در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت کرده باشند می‌توانند از سهمیه اولیه اختصاصی برای هر ماشین معادل 60 لیتر استفاده کنند. توجه داشته باشید که این مبلغ بر اساس کارکرد و مصرف سوخت استاندارد خودور بر اساس هر کیلومتر تعریف و به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

همچنین بدین وسیله اعلام می‌شود که نرخ کرایه‌های اسنپ هیچگونه تغییری نداشته و شما کاربران راننده اسنپ می‌توانید بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهید و روزهای پردرآمدی را با توجه به افزایش درخواست‌ها تجربه کنید.

 

همانطور که در دومین بیانیه اسنپ مطرح شده است، کرایه اسنپ هیچ گونه تغییری نخواهد کرد.

 

تاکسی اینترنتی تپسی

تپسی هم مانند اسنپ بیانیه‌‌ای را درباره کرایه تاکسی اینترنتی خود منتشر کرده است که بنا به آن گویا به رانندگان تپسی، سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد و مردم هم نباید بابت افزایش کرایه این تاکسی اینترنتی نگران باشند.

میلاد منشی پور، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار تپسی در خصوص کرایه تپسی در توییتر خود چنین توضیح داده است:

دیشب و امروز پر استرسی داشتیم و داریم. تمام تلاش رو میکنیم که قیمت سفرها بالا نره و سفیرانمون هم به هیچ وجه متضرر نشن‌. ممنون از تیم تپ سی بطور خاص Hooman_damirchi@ که دیشب تا صبح در حال کار با بخش های مختلف دولت بودند برای انجام به موقع کار.

وی نهایتا در توییت دیگری، جزییات سهمیه بندی بنزین برای تپسی را چنین توضیح داد:

جزییات بنزین:

- قرار نبود به رانندگان آنلاین سهمیه داده بشه، و فقط به تاکسیها و آژانس ها

- بعد از تلاش زیاد بالاخره رانندگان ما رو هم به عنوان یک رسته حمل و نقل شناختن 

- سهمیه: تا سقف ۳۰۰ لیتر، تفاوت ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ت؛ پرداخت به رانندگان

- برای اولین بار سهمیه به ازای پیمایش واقعی

توییت‌های میلاد منشی‌پور، هم‌بنیان‌گذار تپسی درباره سهمیه بندی بنزین

توییت‌های میلاد منشی‌پور، هم‌بنیان‌گذار تپسی درباره سهمیه بندی بنزین

 

اخبار مرتبط:

کیف پول مشترک اسنپ و آپ عرضه می‌شود

تماس امن در اسنپ فعال شد؛ شماره خود را از دید راننده مخفی کنید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فارس و توییتر

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر