عذرخواهی ویدیویی وزیر ارتباطات بابت قطعی اینترنت

عذرخواهی ویدیویی وزیر ارتباطات بابت قطعی اینترنت

وزیر ارتباطات بابت قطعی اینترنت رسما و به صورت ویدیویی از کاربران عذرخواهی کرد.

امروز دقیقا یک هفته است که دسترسی مردم نقاط مختلف ایران به اینترنت بین‌الملل قطع شده است. اینترنت دیگر این روزها تنها جنبه ارتباطات و سرگرمی ندارد و به جز جدایی ناپذیری برای کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است. همین قطع شدن یک هفتگی اینترنت روی کسب و کارهای این حوزه تاثیر منفی زیادی داشته و باعث متضرر شدن آن‌ها شده است.

به دنبال این ماجرا، انگشت اتهام بیشتر از هر کس دیگری به سمت آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گرفته شد. آذری جهرمی اما در این مدت، از تلاشش برای اتصال اینترنت توضیح داده اما همواره بیان کرده است که این قطعی اینترنت به تصمیم او نبوده است. گذشته از مردم ایران، آمریکا هم به همین دلیل عدم دسترسی مردم ایران به اینترنت آزاد، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را تحریم کرد.

 

عذرخواهی ویدیو وزیر ارتباطات

حالا آذری جهرمی در ویدیویی، بابت قطع اینترنت، به سهم خود از طرف دولت و حاکمیت برای ضربه وارد شده به کسب و کارهای اینترنتی مردم عذرخواهی می‌کند.

 

 

جبران خسارت؛ وعده وزیر ارتباطات

در آخر برای اینکه بخشی از خسارت‌های وارد شده به من جبران شود، وزیر ارتباطات از سرویس‌دهندگان اینترنت خواسته است تا مدت زمان قطعی اینترنت را به سرویس کاربران اضافه کند. همچنین برای کاربران اپراتورهای موبایلی نیز یک گیگابایت اینترنت هدیه در نظر گرفته است. همه کاربران می‌توانند این 1 گیگابایت هدیه را با شماره گیری کد دستوری #98* فعال کنند.

البته این را باید بدانید که روز گذشته مدیرعامل مخابرات توصیح داد که 10 روز به مهلت بسته‌های کاربرانش اضافه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

کدام پیام رسان ایرانی انتخاب شماست؟

مدیرعامل مخابرات: 10 روز به مدت اعتبار قرارداد اینترنت مشترکان مخابرات اضافه شد

اینترنت شهرهای مختلف در حال اتصال است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید

 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Alpha

دوشنبه, 04 آذر 1398

داداش کجا اینترنت وصله...گرفتی ملتو...مودمارو وصل کردی هنر کردی واقعا؟

پاسخ

ثبت نظر