تصاویر و مشخصات ردمی K30 لو رفت؛ یک هیولای خوش قیمت دیگر از شیائومی

تصاویر و مشخصات ردمی K30 لو رفت؛ یک هیولای خوش قیمت دیگر از شیائومی

ردمی K30 گوشی آینده و خوش قیمت شیائومی است که با دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی دوگانه و با قیمت بسیار مناسب راهی بازار خواهد شد.

شیائومی برخلاف سال‌های پیش دیگر در بین عموم مردم ناشناخته نیست. شیائومی این شهرتش را مدیون قیمت مناسب کالاهایش نسبت به مشخصات و کیفیت آن‌هاست. مدتی است که شیائومی زیربرند ردمی را روی کار آورده تا به این ترتیب ماهیت کالاهای خوش قیمتش را بیشتر از قبل به رخ بکشد.

بعد از موفقیتی که شیائومی در گوشی ردمی K20 Pro بدست آورد، حالا این کمپانی در تلاش است تا گوشی جدیدی از این خانواده را با نام ردمی K30 معرفی و راهی بازار کند. حالا مدتی است که شایعاتی درباره این گوشی گفته می‌شود که مشخصات آن را فاش می‌کند. با فیسیت همراه باشید تا همه شایعاتی که درباره این گوشی فاش شده است را با هم مرور کنیم.

ردمی k30؛ بررسی شایعات

نمایشگر ردمی K30 شیائومی

ماه گذشته تصاویری از گوشی ردمی K30 شیائومی به همراه اطلاعاتی از آن فاش شد. به واسطه این فاش اطلاعاتی می‌دانیم که ردمی K30 از شارژر 27 واتی بهره خواهد برد و نمایشگر آن هم به رفرش ریت 120 هرتز مجهز خواهد شد.

حالا به تازگی تصاویری از این گوشی فاش شده است که مربوط به مدل 4G این گوشی است. بنا به اطلاعات فاش شده، این گوشی از یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع LCD بهره خواهد برد که دارای نسبت ابعاد 20 به 9 خواهد بود. شایعات نشان می‌دهد که این گوشی به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد که این ویژگی در گوشی‌های دارای نمایشگر LCD کاملا نو است و تا کنون چنین قابلیتی را در این گوشی‌ها ندیده بودیم.

تصاویر فاش شده از ردمی K30 شیائومی - 1

تصاویر فاش شده از ردمی K30 شیائومی

 

دوربین اصلی و سلفی هیولای بعدی ردمی

تا به اینجا به نظر می‌رسد که شیائومی در ردمی K30 از دوربین اصلی چهارگانه استفاده کرده باشد که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود و سه دوربین دیگر به ترتیب 8 مگاپیکسلی (تله فوتو)، 13 مگاپیکسلی (اولتراواید) و 2 مگاپیکسلی (عمق سنج) خواهند بود.

شیائومی در این گوشی از نمایشگر روزنه دار برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده کرده است. البته این روزنه شبیه به یک مستطیل گوشه گرد شده است زیرا در این گوشی شاهد دوربین دوگانه سلفی خواهیم بود، یک لنز 2 مگاپیکسلی و یک لنز 20 مگاپیکسلی. شیائومی این روزنه‌ها را در گوشه سمت راست نمایشگر قرار داده است.

تصاویر فاش شده از ردمی K30 شیائومی

تصاویر فاش شده از ردمی K30 شیائومی

مشخصات فنی

شیائومی در نظر دارد تا در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 730G به همراه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. ضمنا می‌دانیم که این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و به شارژر 27 واتی مجهز خواهد شد که با سرعت بالایی می‌تواند گوشی را شارژ کند. تا به اینجا می‌دانیم که گوشی هوشمند ردمی K30 به همراه اندروید 10 و رابط کاربری MIUI11 راهی بازار خواهد شد.

مشخصات گوشی ردمی K30 شیائومی

مشخصات گوشی ردمی K30 شیائومی

 

شیائومی احتمالا این گوشی را با قیمت 284 دلار به فروش خواهد رساند. انتظار داریم که ردمی K30 شیائومی در تاریخ 19 مهرماه رونمایی شود.

نظر شما در مورد برند شیائومی چیست؟ آیا تاکنون از محصولات این برند استفاده کرده‌اید؟ نظرات و تجربیات خود از استفاده از محصولات این خانواده را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

سریع‌ترین گوشی دنیا را از نزدیک ببینید؛ ردمی K20 پرو

ردمی K20 Pro؛ پرچم‌دار ردمی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر