مایکروسافت آفیس 2016

مایکروسافت آفیس 2016

شرکت مایکروسافت اعلام می‌کند که آفیس 2016 برای دوازدهمین نسخه‌ی سیستم‌عامل OS-X ،EI Capitan، مشکلاتی دارد؛ اما زمانی هم برای ارائه‌ی نسخه‌ی اصلاح‌شده و بروزشده اعلام نشده است.

شرکت مایکروسافت اعلام می‌کند که آفیس 2016 برای دوازدهمین نسخه‌ی سیستم‌عامل OS-X ،EI Capitan، مشکلاتی دارد؛ اما زمانی هم برای ارائه‌ی نسخه‌ی اصلاح‌شده و بروزشده اعلام نشده است.
سخنگوی شرکت مایکروسافت، اعلام کرده است که شرکت مایکروسافت در این زمینه به دنبال حل مشکل است. او اضافه می‌کند که کاربران در استفاده از مجموعه‌ی آفیس 2016، برای دوازدهمین نسخه‌ی اواس ده، با مشکلاتی روبرو هستند. این شرکت در حال بررسی مشکل پیش آمده با شرکت اپل است، تا در سریعترین فرصت مشکل را حل کنند. به علاوه تا زمانی که این مشکلات حل نشده‌اند، پیشنهاد می‌شود که کاربران از آخرین نسخه‌ی بروزشده‌ی آفیس 2016 برای مک استفاده کنند. همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد، هنوز زمانی برای ارائه‌ی نسخه‌ی بروز این مجموعه مشخص نشده است.
آنچه هنوز مشخص نیست این است که کدام طرف برای بروز این مشکلات مقصر هستند، مایکروسافت و یا اپل یا اینکه همکاری هر دوی اینها با هم مشکلاتی در زمینه‌ی آفیس 2016 ایجاد کرده است. آنچه مشخص است این است که شرکت مایکروسافت در حال حاضر به دنبال بررسی و حل مشکل با شرکت اپل است. یک تفسیر می‌تواند این باشد که این شرکت بر این باور است که مشکل از شرکت اپل نشات گرفته است. تفسیر دیگر می‌تواند این باشد که این شرکت تنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از شرکت اپل در این زمینه است. برخی معتقد هستند که این مشکل به شرکت مایکروسافت مربوط می‌شود، چرا که این وظیفه‌ی شرکت مایکروسافت است که نرم‌افزار خود را تست کند و آن را بروز کند تا روی نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌ها، بدون مشکل قابل اجرا باشند.البته از جهتی هم می‌توان چنین عنوان کرد که اگر شرکت اپل پیش از عرضه‌ی عمومی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌داد، آنگاه آنها قادر بودند برای عرضه‌ی نهایی نرم‌افزار، خود را آماده سازند و تا حدودی مشکلات آن را رفع کنند.در حال حاضر بهترین راه حل، تا عرضه‌ی نسخه‌ی بروز این نرم‌افزار و حل مشکلات آن، می‌تواند این باشد که کاربران آفیس را روی سیستم‌عامل ویندوز، به صورت مجازی روی مک اجرا کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر