آيفون 6 و آيفون پلاس در اين ماه به بيش از 50 کشور صادر می شود !

آيفون 6 و آيفون پلاس در اين ماه به بيش از 50 کشور صادر می شود !

طبق اطلاعات به دست آمده ، تا قبل از ماه سپتامر ( 10 شهريور تا 8 مهر ) که از مدل های جديد رونمايی شد ، نسل قبلی گوشی های آيفون در تمام اروپا و چند کشور ديگر به فروش می رسيدند

طبق اطلاعات به دست آمده ، تا قبل از ماه سپتامر ( 10 شهريور تا 8 مهر ) که از مدل های جديد رونمايی شد ، نسل قبلی گوشی های آيفون در تمام اروپا و چند کشور ديگر به فروش می رسيدند . برای حفظ اين روند ، اپل بايد محصولات خود را در کشورهای ديگری نيز به فروش برساند . از شانزدهم و هفدهم اکتبر ( 24 و 25 مهر ) آيفون 6 و آيفون پلاس به 40 کشور ديگر نيز صادر می شوند . روسيه ، يونان ، ايرلند ، مکزيک و عربستان سعودی در اين ليست قرار دارند . اين گوشی ها از 15 اکتبر ( 23 مهر ) در فلسطين و سپس در هند ، مالزی ، آفريقای جنوبی و چند کشور ديگر نيز به عرضه می شوند . از 23 اکتبر ( 2 آبان ) کشورهای اوکراين و کره جنوبی اين محصولات را در بازار خود خواهند داشت . در اولين فرايند فروش که از 26 تا 28 سپتامر ( 4 تا 6 مهر ) به طول انجاميد ، اپل توانست تعداد 13.6 ميليون دستگاه آيفون 6 و آيفون پلاس را به کاربران ارائه کند . امسال برخلاف سال گذشته فروش آيفون در کشور چين آغاز شد . در يک اقدام جديد ، اپل آيفون 6 و آيفون پلاس را در آمريکا با سيم کارت رايگان به بازار عرضه کرده است . اپل در حال حاضر اين کار را از طريق شرکت های تبليغاتی مستقر در آمريکا و فروشگاه های خود انجام می دهد . تحت قراردادهای جديد فروش ، کاربر می تواند از طريق شرکت های تبليغاتی خاصی ، هزينه گوشی را به طور يک جا و يا به طور ماهانه پرداخت کند تا پس از مدتی گوشی خود را ارتقاء دهد . فرق اين گوشی ها که با سيم کارت رايگان عرضه می شوند در اين است که شرکت های تبليغاتی مختلفی فروش آن ها را برعهده گرفته اند . اين امر به اين معنا است که کاربر می تواند گوشی خود را نزد شرکت های تبليغاتی پشتيبانی کننده ای نظير AT&T, T-Mobile, Verizon يا Sprint ببرد تا سيم کارت خود را نصب کند . کاربر همچنين می توان در طول مدتی که از گوشی استفاه می کند به شرکت های تبليغاتی ديگری که خدمات را ارائه می دهند ، رجوع کند .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر