مشخصات سامسونگ گلکسی A9 در بنچ مارک AnTuTu

مشخصات سامسونگ گلکسی A9 در بنچ مارک AnTuTu

سامسونگ گلکسی A9، بالاخره خود را در لیست ANTuTu نشان داد. در حالیکه گفته می شد A9 بهتر از گلکسی A8 با وضوح 1080 پیکسل است ولی این گوشی نیز صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080 پیکسلی دارد.
البته از لحاظ مجموعه تراشه، A9 بهتر عمل کرده است. اسنپدراگون 620 با هسته های پردازنده نسل بعد و کارت گرافیکی برتر. هشت هسته Cortex-72 که باید بسیار سریعتر از A53 باشند که در پردازنده های هشت هسته ای رده متوسط استفاده می شوند. کارت گرافیکی آدرنو 510 نیز کارایی مورد نیاز برای بازی های 1080  پیکسلی را فراهم می کند. این گوشی نیز دارای رم سه گیگابایتی است.
حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت است ولی وضوح دوربین آن مشخص نیست. سامسونگ گلکسی A9 دارای سیستم عامل اندروید 5.1.1 لولی پات است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر