عرضه رسمی گوشی هواوی Honor 5X

عرضه رسمی گوشی هواوی Honor 5X

همانطور که پیش از این نیز شایع شده بود، هواوی، به صورت رسمی، از گوشی Honor جدید خود خبر داد. Honor 5X، که نامی بسیار شبیه به نکسوس 5X دارد، فعلا در چین با قیمت 160 دلار ارائه شده است. هنوز مشخص نشده که این گوشی چه زمانی در بازارهای دیگر عرضه می شود.

همانطور که پیش از این نیز شایع شده بود، هواوی، به صورت رسمی، از گوشی Honor جدید خود خبر داد. Honor 5X، که نامی بسیار شبیه به نکسوس 5X دارد، فعلا در چین با قیمت 160 دلار ارائه شده است. هنوز مشخص نشده  که این گوشی چه زمانی در بازارهای دیگر عرضه می شود.
از ویژگی های این گوشی هوشمند، صفحه نمایش 5 اینچی HD، سیستم روی تراشه مدیاتک MT6735 با پردازنده چهار هسته ای، رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی قابل گسترش 16 گیگابایتی است. این گوشی دارای یک باتری 4000 میلی آمپری، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشد. سیستم عامل اجراشده بر روی این گوشی EMUI 3.0 است که مبتنی بر اندروید لولی پاپ 5.1 می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر