اچ تی سی وان A9 بیست اکتبر (28 مهر ) به بازار می آید !

اچ تی سی وان A9 بیست اکتبر (28 مهر ) به بازار می آید !

با این وجود هنوز امید هست که A9 در خط تولید باشد و به زودی به بازار عرضه گردد . Upleaks نیز اخیرا عکس هایی از A9 را در توییتر خود منتشر کرده است . برخلاف آنچه انتظار می رفت در جلسه خبری معلوم شد که A9 یک گوشی در رنج متوسط است .

مشخصات احتمالی اچ تی سی وان A9

بر اساس اطلاعات به دست آمده از Upleak می توان گفت A9 با نمایشگر 5 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی و 441ppi ، پردازشگر 610 اسنپدراگون که از یک CPU هشت هسته ای مجهز به GPU Adreno 405 تشکیل شده است ، رم 2GB ، حافظه داخلی 16GB ، پشتیبانی کارت حافظه microSD و یک باتری 2,150 mAh به بازار می آید . این گوشی یک دوربین 13MP مجهز به OIS و یک دوربین 4MP اولترا پیکسل در خود دارد . A9 علاوه بر این به اسکنر اثر انگشت و اندروید مارشمالو نیز مجهز است . گفته می شود اچ تی سی در نظر دارد A9 را با بدنه فلزی و در 6 رنگ مختلف عرضه کند . اچ تی سی در ساخت A9 از آیفون 6 الهام گرفته است . اچ تی سی در نظر دارد در 20 اکتبر یک نمایشگاه برگذار کند ، بنابراین می توان انتظار داشت که A9 برای اولین باردر این نمایشگاه عرضه شود .

zokaee77

zokaee78

zokaee79

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر