ایسر و نسل جدید لپ تاپ های مجهز به ویندوز 10

ایسر و نسل جدید لپ تاپ های مجهز به ویندوز 10

امروز صبح در تایپه، ایسر آخرین محصول خود را عرضه کرد تا به جمع دارندگان دستگاه های ویندوز 10 بپیوندد. لپتاپ اسپایر R 14 ایسر و نیز اسپایر Z3-700 همه کاره، دو محصول جدید این شرکت هستند. ایسر اسپایر R 14، آخرین محصول این شرکت با فرمی خاص تولید شده است. پیش از این نیز لپتاپ های سری یوگا لنوو، به دلیل داشتن ویژگی چرخشی 360 درجه ای شهرت بسیار پیدا کرده بوند.


چرخشی بودن این لپتاپ باعث می شود تا بتوان از این محصول، در حالت های مختلف استفاده کرد. حالت معمولی لپتاپ، استفاده در حالت تبلت و نیز تبدیل لپتاپ به یک صفحه نمایش.
اسپایر R 14 به دلیل مجهز بودن به تکنولوژی پردازش سیگنال دیجیتال صدا، صدای ورودی را به وضوح دریافت می کند که این سبب آسان شدن کار با کرتانا می شود. این دستگاه با یک پردازنده نسل شش اینتل و رم DDR3 با ظرفیت هشت گیگابایت قدرت می گیرد.
وقتی صحبت از یک لپتاپ همه کاره به میان می آید، ممکن است به یک لپتاپ بسیار بزرگ با صفحه لمسی فکر کنید ولی دستگاه 17.3 اینچی، با ضخامت 15.6 میلی متر و وزن دو کیلویی، لپتاپ جدید ایسر با نام Z3-700 است که انتظارات را برآورده می سازد. کاربر می تواند از این لپتاپ به شکل کامپیوتر شخصی و یا یک تبلت استفاده کند.

Nikkhah131
این کامپیوتر برای کارهای اساسی تجاری استفاده می شود، دارای یک صفحه فول اچ دی، تراشه SkyLake اینتل با رم 8 گیگابایتی است. باتری داخلی این دستگاه تا پنج ساعت شارژ نگه می دارد.
آنچه که ایسر را در رقابت با دیگر سازندگان برتر می کند، عرضه دستگاهی با ویندوز 10 موبایل به بازار است. گوشی Jade Primo که در IFA 2015 معرفی شد، یکی از چند گوشی معدود ویندوزی است.
قیمت اسپایر R 14، 799 یورو اعلام شده ولی از قیمت لپتاپ دیگر یعنی Z3-700 اطلاعی در دست نیست.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر