سامسونگ گلکسی S7 با نمایشگر ClearForce سیناپتیک به بازار خواهد آمد !

سامسونگ گلکسی S7 با نمایشگر ClearForce سیناپتیک به بازار خواهد آمد !

سیناپتیک تکنولوژی جدید خود را کلیرفورس ( ClearForce ) نامیده است . طبق خبرهای موجود ، سامسونگ قصد دارد از این تکنولوژی استفاده کند بنابراین احتمال می رود گلکسی S7 به این قابلیت مجهز شود . این امر S7 را به رقیبی برای آیفون 6 و آیفون پلاس که از فناوری 3D Touch شرکت کوپرتینو بهره می برند ، مبدل می سازد . از آنجایی که کلیرفورس می تواند مرز بین نیروهای کم و نیروهای زیاد را تشخیص دهد ، می توان گفت که عملکردی شبیه به تاچ 3D کوپرتینو دارد .

سیناپتیک تکنولوژی جدید خود را کلیرفورس ( ClearForce ) نامیده است . طبق خبرهای موجود ،  سامسونگ قصد دارد از این تکنولوژی استفاده کند بنابراین احتمال می رود گلکسی S7 به این قابلیت مجهز شود . این امر S7 را به رقیبی برای آیفون 6 و آیفون پلاس که از فناوری 3D Touch شرکت کوپرتینو بهره می برند ، مبدل می سازد . از آنجایی که کلیرفورس می تواند مرز بین نیروهای کم و نیروهای زیاد را تشخیص دهد ، می توان گفت که عملکردی شبیه به تاچ 3D کوپرتینو دارد .

همان طور که در خبرها گفته شد ، هواوی اولین شرکتی بود که گوشی های هوشمند اندروید خود را به Force Touch مجهز کرد . این فناوری عرضه گوشی ها را به تاخیر انداخت ، از این رو برخی از گوشی ها هنوز در بازار عرضه نشده اند . به گفته خبرگذاری های وابسته به هواوی ، اولین گوشی هایی که به Force Touch مجهز می شوند در اوایل سال 2016 به بازار عرضه خواهند شد .

شرکت سامسونگ با کمی تاخیر گوشی های خود را به کلیر فورس مجهز خواهد کرد . انتظار می رود گلکسی S7 اولین گوشی سامسونگ باشد که از کلیرفورس بهره می برد . طبق شایعات موجود سامسونگ در نظر دار قبل از MWC 2016 از این دستگاه رونمایی کند . دیگر خبرگذاری های مرتبط معتقد هستند ، گلکسی S7 در ماه فوریه (12 بهمن تا 10 اسفند) سال 2016 به بازار عرضه می شود . این بار بر خلاف گذشته سامسونگ درنظر دارد سه مدل از گوشی پرچم دار گلکسی اس را وارد بازار کند .

سامسونگ می خواهد  گوشی جدید خود را در هند با پردازشگر Exynos 7422 و در کره ، ژاپن و اروپا با پردازشگر Exynnos M1 یا  8990 به بازار بفرسد . این گوشی در چین و آمریکا با پردازشگر 820 اسنپدراگون عرضه می شود . با توجه به شایعات موجود انتظار می رود گلکسی S7 دستگاه قدرتمندی باشد ، اما باید دید که آیا ارائه یک گوشی بهتر از گلکسی S6 سامسونگ را راضی می کند یا خیر !

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر