I Don’t Want Windows 10، برنامه ای برای کاربران ویندوزهای 7 و 8

I Don’t Want Windows 10، برنامه ای برای کاربران ویندوزهای 7 و 8

اگر شما کاربر ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 هستید، حتما با پیام “Get Windows 10” در صفحه کامپیوترتان روبرو شده اید. مایکروسافت به کاربران سیستم عامل های 7 و 8، سیستم عامل جدید را به صورت رایگان پیشنهاد می دهد.


اگر نمی خواهید که سیستم عامل خود را به ویندوز 10 ارتقا دهید، اعلام این پیام ناراحت کننده است. حال برنامه ای است که می تواند به افرادی که تمایلی به ارتقای ویندوز خود ندارند کمک کند. این برنامه “I Don’t Want Windows 10” نامیده می شود. در واقع این برنامه از بروزرسانی KB3035583 که مسئول آوردن پیام ارتقای ویندوز 10 به دسکتاپ شما هست، مراقبت می کند.
پس از نصب این برنامه، شما صاحب پوشه GWX در System32 خواهید شد، جایی که تمام فایل ها به منظور نمایش پیام ذخیره شده اند و پس از آن، این برنامه تمام موارد ذخیره شده در این مکان را حذف می کند. سپس پوشه GWX را به صورت یک پوشه فقط خواندنی تنظیم می کند تا هیچ تغییر دیگری بر روی آن اعمال نشود.
در نظر داشته باشید که اگر مایکروسافت بار دیگر بروزرسانی KB3035583 را بر روی سیستم شما انجام داد، باید برنامه مذکور را بار دیگر اجرا کنید زیرا این تغییرات به صورت خودکار تغییر می کنند.
مشخص نیست که چرا مایکروسافت به کاربران اختیار متوقف کردن پیام ارتقا را نداده است ولی برنامه I Don’t Want Windows می تواند به کاربر در توقف این پیام کمک کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر