بهترین برنامه های اندروید سال 2015

بهترین برنامه های اندروید سال 2015

1- پریسکوپ (Periscope)

zokaee92 پریسکوپ که یک برنامه از توییتر می باشد ، به تازگی راه خود را به دنیای اندروید باز کرده است ، دانلود این برنامه برای همه کاربرانی که به دنبال یک نرم افزار با سرعت توییتر و قابلیت های گرافیکی بیشتر هستند ، واجب است . با این برنامه کاربر می تواند کلیپ های ویدیویی خود را بسازد و یا فیلم های دیگران را ببیند ، علاوه بر این کاربر می تواند نظرات خود را نیز بیان کند ، همچنین پریسکوپ قابلیتی دارد که کاربر می تواند بعد از مدتی ، فیلم ها را مشاهده کند . در کل می توان گفت این برنامه طراحی ساده ولی قابلیت های زیادی دارد .

2- واتساپ (WhatsApp)

zokaee93 واتساپ یکی از برنامه هایی است که کاربر باید حتما آن را روی دستگاه خود نصب کند ، مخصوصا اگر دامنه ارتباطات او گسترده می باشد . واتساپ کاربر را قادر می سازد تا به جای فرستادن پیام از طریق sms با استفاده از اتصال وای فای پیام رسانی کند . علاوه بر این کاربر می تواند با استفادده از این برنامه هر عکسی را با هر اندازه ای بفرستد و یا دریافت کند .

3- اسپاتیفای (Spotify) zokaee94 این برنامه توانست سریع جای خود را در سرویس های پخش کننده موسیقی باز کند ، این برنامه ویژگی های زیادی را برای کابر به ارمغان می آورد در نتیجه کاربر می تواند در هر مکانی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد . ویژگی دیگر این نرم افزار این است که کاربر می تواند در صورت استفاد ه از اندروید ، به طور رایگان با این برنامه به موسیقی گوش دهد ، البته اگر کاربر بخواهد ترانه های مورد نظرش را بدون پیام های تبلیغاتی دانلود سازد باید نسخه پریمیوم را با پرداخت مبلغی ناچیز خریداری کند .

4- اورنوت (EverNote) zokaee95 اورنوت یک برنامه بسیار خوب برای سیستم عامل اندروید می باشد که کاربر را قادر می سازد تا همه فایل های متنی و صوتی و دیگر فایل های موجود در حافظه گوشی خود را مرتب کند و از رایانه شخصی به آن ها دسترسی داشته باشد . این برنامه یک نرم افزار کاربردی می باشد که کاربر را قادر می سازد تا در هر لحظه به پیام مورد نظر خود دسترسی داشته باشد .

5- تایم هاب (Time hob) zokaee96 رسانه اجتماعی تنها یک لذت زودگذر است اما تایم هاب لحظات ماندگار گذشته را برای کاربر حفظ می کند . این نرم افزار برنامه های مورد علاقه کاربر را در اختیار او می گذارد .

6- پوش بولت (Pushbullet) zokaee97 پوش بولت راندمان کلی اندروید را برای کاربر ارتقاء می دهد . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند از رایانه شخصی به پیام های دستگاه اندروید خود دسترسی داشته باشد . علاوه بر این کاربر می تواند با چند کلیک از رایانه خود به دستگاه اندروید فایل بفرستد . با استفاده از قابلیت های اشتراکی پوش بولت کاربر می تواند از رایانه به ایمیل های خود نیز دسترسی داشته باشد .

7- اسنپسید (Snapseed)

zokaee98 اسنپسید ویرایشگر عکس گوگل می باشد که کاربر را قادر می سازد تا عکس های خود را به آسانی ویرایش کند .این نرم افزار قابلیت های پیشرفته زیادی دارد ، اگرچه کار آن بسیار ساده می باشد . با استفاده از ابزار این برنامه کاربر می تواند کیفیت عکس های خود را ارتقا ء دهد و یا ویژگی های دیگری به آن ها اضافه کند .

8- اینستاگرام (Instagram) zokaee99 اینساگرام برنامه ای است که کاربر با استفاده از آن می تواند عکس بگیرد ، عکس های خود را ویرایش کند و یا با دیگران به اشتراک بگذارد . بیش از 300 میلیون کاربر در حال حاضر از اینستاگرام استفاده می کنند . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند بدون هیچ محدودیتی عکس های خود را در شبکه های مختلف اجتماعی قرار دهد .

9- گوگل فوتوز (Google Photos) zokaee100 برنامه های زیادی در جهان هستند که کاربر را قادر می سازد تا با عکس و یا فیلم های خود کار کند اما گوگل فوتوز برترین برنامه در این زمینه می باشد زیرا کاربر می تواند هر تعداد عکس و یا فیلم را به طور رایگان با استفاده از این برنامه ذخیره کند . این ویژگی به تنهایی توجه کاربران را به خود جلب می کند ، این نکته را هم باید درنظر داشت که گوگل فوتوز نه تنها اندروید بلکه رایانه و iOS را نیز پشتیبانی می کند . به جز ذخیره سازی ، کاربر می تواند با استفاده از ابزار های این برنامه کارهای زیادی را برروی عکس ها و فیلم های خود انجام دهد . 10- استراوا ( Strava) zokaee101 کاربرانی که علاقه زیادی به پیاده روی دارند باید این برنامه را روی دستگاه اندروید خود نصب کنند . این برنامه کاربر را قادر می سازد تا عملکرد و پیشرفت های خود را ببیند و یا برای خود اهدافی تعیین کند . با استفاده از استراوا کاربر می تواند مسیرهایی را برای خود تعیین کند و یا آن ها را به اشتراگ گذارد . همه این ویژگی ها رایگان می باشد اما بیلت پریمیوم ابزار بیشتری را دراختیار دارد .

11- پاکت (Pocket) zokaee102 حتی در سال 2015 هم مکان هایی وجود دارد که در آن ها دسترسی به اینترنت سخت می شود ، برنامه پاکت این محدودیت ها را نیز برطرف می کند . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند فایل های خود را ذخیره کند ، پست بگذارد و یا به صورت آفلاین آن ها را بررسی کند . با نصب برنامه پاکت برروی دیگر دستگاه ها ، کاربر می تواند فایل های خود را با استفاده از دستگاه های دیگر نیز در اختیار داشته باشد .

12- آبر (Uber) zokaee103 آبر نحوه سفر کردن را تغییر می دهد . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند به آسانی تاکسی بگیرد ، از نرخ ها با خبر شود و یا کرایه تاکسی را به صورت الکترونیکی پرداخت کند . آبر خدمات خود را در 50 کشور ارائه می کند و درنظر دارد دامنه کار خود را به سرعت گسترش دهد .

13- سیتی مپر ، باس ، تیوب ، ریل (Citymapper - Bus, Tube, Rail) zokaee104 رسیدن به یک شهر جدید جالب است اما گاهی می تواند گیج کننده نیز باشد مخصوصا اگر کاربر بخواهد با سرویس حمل و نقل عمومی رفت و آمد کند . سیتی مپر اطلاعات به روز حمل و نقل عمومی را در اختیار کاربر می گذارد . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند اطلاعات مسیر حرکت خود را در اختیار داشته باشد و از تغییرات اعمال شده در برنامه حرکت وسایل نقلیه مطلع گردد . این برنامه سفرهای شهری را برای کاربر آسان می کند .

14- گوگل مپ (Google Map) zokaee105

 گوگل مپ در حال حاضر در گوشی های مختلفی وجود دارد ، این برنامه می تواند بهترین نقشه رایگان محسوب شود . گوگل مپ اطلاعاتی مانند تغییر مسیرهای ایجاد شده ، وضعیت ترافیک و یا اطلاعات ناوبری و ... را در اختیار کاربر می گذارد . ویژگی مهم این برنامه دقت و به روز بودن آن می باشد .

15- یاهو لیو تکست (Yahoo live text) zokaee106 یاهو لیو تکست نوع پیام رسانی را تغییر داده است . با استفاده از این برنامه کاربر علاوه بر پیام رسانی می تواند تصویر زنده خود را در اختیار مخاطب بگذارد و یا تصویر زنده او را ببیند . این برنامه یک ارتباط چهره به چهره ( بدون صدا ) را در اختیار کاربر می گذارد .

16- اسنو بال (Snow ball) zokaee107 اگر کاربر برنامه های زیادی را روی گوشی خود داشته باشد پیام های زیادی را دریافت می کند . البته سیستم عامل اندروید به سیستم مدیریت پیام مجهز است اما اسنو بال پیام ها را سریع تر سازمان دهی می کند . این برنامه تنها پیام های مهم را در اپتدای لیست قرار می دهد . علاوه بر این اسنو بال می تواند زمان در یافت پیام را پیش بینی کند و کاربر را قادر سازد تا با استفاده از پیام دریافتی ، پیام خود را ارسال کند .

17- توییتر (twitter) zokaee108 اگر چند سال پیش این برنامه معرفی می شود ، هیچ کس خصوصیات آن را مهم تلقی نمی کرد . هرچند این برنامه حالا تغییرات زیادی کرده است . این تغییرات جدید ویژگی های زیادی به این برنامه بخشیده است .

18-VLC ا (VLC for Android Beta) zokaee109 این برنامه ممکن است به خوبی دیگر برنامه های مدیا پلیر نباشد اما می تواند همه فایل های صوتی و یا تصویری را پخش کند . همان طور که از نام دستگاه معلوم است ، این برنامه برای بیلت بتا سیستم عامل اندروید ساخته شده است ، بنابراین ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما این مشکلات جدی نمی باشند از این رو کاربر هنوز می تواند فایل های خود را با استفاده از آن پخش کند .

19- دش رادیو (Dash Radio) zokaee110 برنامه های رادیویی زیادی برای اندروید وجود دارد اما فرق دش رادیو با آن ها در این است که این برنامه 60 پایگاه رادیویی ، DJ حقیقی و قابلیت های منحصر به فرد دیگری را در خود دارد .دش رادیو یک رادیو FM نمی باشد از این رو نیازی نیست کاربر از هنزفری استفاده کند . با استفاده از این رادیو کاربر می تواند به مطالب مورد علاقه خود گوش دهد . این برنامه بلوتوث را نیز پشتیبانی می کند .

20- سوئیفت کی نورال آلفا ( Swiftkey Neural Alpha) SwiftKey Neural Alpha 650 80 سوئیفت کی یک صفحه کلید محبوب برای سیستم عامل اندروید می باشد . داشتن این برنامه یک خوش شانسی بزرگ است . این وضعیت برای سوئیفت کی نورال آلفا نیز که قابلیت های دیگری هم دارد ، صدق می کند . این برنامه از یک هوش مصنوعی برای پیش بینی و تصحیح پیام ها استفاده می کند ؛ در واقع آلفا در مقایسه با دیگر همنوعان خود پیشنهاد های بهتری به کاربر می دهد زیرا از یک شبکه عصبی مانند شبکه عصبی مغز انسان استفاده می کند . این شبکه عصبی آلفا را قادر می سازد تا بیشتر مانند یک انسان فکر کند ، روابط پیچیده دستوری را بفهمد و همچنین جملات طولانی را تحلیل سازد .

21- دراپ باکس (Drop Box) zokaee112 دراپ باکس احتمالا بهترین برنامه برای به اشتراک گذاری فایل می باشد . این برنامه محبوبیت زیادی دارد . کاربر می تواند به هر برنامه ای که در دراپ باکس ذخیره کرده است از طریق این برنامه دسترسی داشته باشد . مدت زمان کمی طول کشید تا دراپ باکس برای اندروید عرضه شود ، اما این برنامه در حال حاضر قابلیت های زیادی را به کاربر می بخشد .

22-تقویم ابری (CloudCal)

zokaee113 اگر می خواهید بدانید کی زمان آزاد دارید و چه زمانی سرتان شلوغ است تنها یک نگاه به کلود کل بیندازید . در این برنامه هر روز با یک آیکن ساعتی مشخص شده است که فضای سفید این آیکن ، زمان آزاد کاربر را نشان می دهد . کاربر با استفاده از این تقویم در یک نگاه متوجه می شود که در هر روز چقدر زمان آزاد دارد . این تقویم اطلاعات همه روزها را در یک صفحه به کاربر نشان می دهد . البته این تقویم قابلیت های دیگری نیز دارد به طور مثال کاربر می تواند با لمس کردن آیکن یک روز خاص ، برای آن روز برنامه ، ساعت و اطلاعات دیگری را نیز وارد کند . این برنامه با دیگر تقویم ها هماهنگ می باشد .

23- هاپر (Hopper) zokaee114 با وجود شرکت های هواپیمایی متعدد و قیمت های مختلف ، رزرو کردن یک پرواز کار گیچ کننده ای می باشد . مقایسه سایت های شرکت های هواپیمایی مختلف می تواند تا حدی دلگرم کننده باشد اما این سایت ها تنها قیمت بلیط ها را ارائه می کنند . هاپر علاوه بر این به کاربر می گوید که آیا در صورت رزرو کردن بلیط قیمت ها کاهش می یابد یا خیر . علاوه بر این با استفاده از این برنامه کاربر می فهمد ارزان ترین بلیط ها در چه روز هایی عرضه می شوند .بنابراین اگر سفری در پیش دارید برنامه ریزی خود را با توجه به هاپر انجام دهید .

24- یوتیوب گیمینگ ( YouTube Gaming) zokaee118 اگر دوست دارید مسابقه های ورزشی را از در دستگاه خود تماشا کنید ، یوتیوب گیمینگ بهترین گزینه برای شما است . یوتیوب گیمر همه فیلم ها را در اختیار کاربر می گذارد . کاربر در هنگام تماشای فیلم می تواند با این برنامه پیام بفرستد و یا نظر بدهد . استفاده از برنامه نیز بسیار ساده می باشد . علاوه بر این کاربر می تواند برنامه ها و کانال های مورد علاقه خود را ذخیره کند .

25- هکس لاک (Hex Lock) zokaee119 امکان این وجود دارد که گوشی را با پین کد و یا الگو قفل کرد اما قفل کردن یک برنامه ممکن نیست . هکس لاک این کار را انجام می دهد . با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند برای برنامه های گوشی خود رمز تعیین کند و دسترسی افراد دیگر را به گوشی خود کنترل سازد .به طور مثال با استفاده از این برنامه کاربر می تواند برای صندوق ورودی پیام ها و یا مرورگر گوشی حود رمز تعیین کند . علاوه بر این با استفاده از این برنامه امکان ایجاد پروفایل های چندگانه و تخصیص رمز به بخش های مختلف آن ها وجود دارد . کاربر همچنین می تواند برای خود هکس لاک نیز رمز مشخص کند تا شخص دیگری نتواند آن را پاک سازد .

26- ایف (IF) ZOKAEE117 ایف در گذشته با نام IFTTT شناخته می شد . این برنامه گوشی کاربر را هوشمندتر می کند . به طور مثال کاربر می تواند یک جمله مانند : " اگر من در خانه هستم ، پیغامی به دوست من بفرست " بسازد ، سپس برنامه دستور را انجام می دهد . قابلیت های این برنامه ، کاربر را متحیر می سازد .

27- نوا لانچر (Nova Launcher) ZOKAEE120 یکی از بهترین قابلیت های اندروید این است که کاربر می تواند آن را تنظیم کند . برنامه های زیادی وجود دارد که نحوه نمایش دادن و بارگذاری برنامه ها و قابلیت های دیگر را مطابق میل کاربر تغییر می دهند . یکی از این برنامه ها که این کار را به بهترین نحو انجام می دهد نوا لانچر است که کاربر را قادر می سازد تا کنترل کاملی برروی صفحه نمایشگر گوشی داشته باشد . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند تم ها ، آیکن ها ، رنگ ها ، حاشیه ها و بسیاری از ویژگی های دیگر گرافیکی را تغییر دهد .

28- اسکایپ (Skype)

zokaee121 اسکایپ یک برنامه برای ارسال و دریافت پیام های صوتی و تصویری می باشد . برنامه اندروید اسکایپ به خوبی با گوشی هماهنگ می شود و دریافت و ایجاد تماس را برای کاربر آسان تر می سازد . برقراری تماس با دیگر کاربران اسکایپ با استفاده از وای فای رایگان می باشد ، علاوه بر این کاربر می تواند با استفاده از این برنامه با شماره های موبایل و یا شماره های تلفن خانگی نیز تماس بگیرد . البته برای این کار کاربر باید مبالغ کمی را پرداخت کند که در تماس های خارجی مقرون به صرفه می باشد .

29- کلیک می (Click Me) zokaee122 ایده ساخت کلیک می بسیار ساده است : با دو یا سه بار کلیک کردن یک پیغام یادآوری ایجاد کنید . با استفاده از این برنامه کاربر به راحتی می تواند یک یادآوری با زمان و عکس ایجاد کند . برای ایجاد یک یادآوری سریع تر کاربر می تواند برنامه را به نحوی تنظیم کند که بعد از اتمام تماس برنامه راه اندازی شود و کاربر پیام خود را وارد سازد . بعد از ایجاد یادآوری برنامه به طور خودکار بسته می شود و تا زمان مورد نظر برای نشان دادن یادآوری بسته باقی می ماند . پیام ها علاوه بر این یک میانبر در خود به شماره مخاطب نیز ایجاد می کند .

30- پادکست ادیکت (Podcast Addict) zokaee123 درصورتی که کاربر بیشتر از هر کاری به شنیدن موسیقی علاقه داشته باشد ، پادکست ادیکت برنامه مورد نظر اوست . در اپتدا باید گفت که اکثر قابلیت های این برنامه رایگان می باشد . این برنامه یک پلیر کاربردی می باشد که به راحتی همه را مجذوب خود می کند . پاد کست ادیکت کروم کست و Android Wear را نیز پشتیبانی می کند و کاربر را قادر می سازد تا هر فایل صوتی و یا تصویری را دانلود کند .

31- اس هلس (S Health) zokaee124 اس هلس مدتی است که مطرح شده ، این برنامه که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است ، فعلا تنها برروی گوشی های گلکسی نصب است . برنامه های دیگری نیز در زمینه بهداشت و سلامتی بدن وجود دارند اما هیچ یک از این برنامه ها ویژگی های اس هلس را ندارند . با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند سیکل پیاده روی ، دو ، میزان آب بدن ، میزان کافئین و یا حتی میزان فشار خون و کیفیت خواب خود را کنترل کند . علاوه بر این کاربر می تواند با استفاده از این برنامه برای خود برنامه ورزشی تعیین کند .

32- گوگل فیت (Google fit) zokaee125 با استفاده از این برنامه کاربر می تواند فعالیت های خود را دنبال کند و دیگر نیازی به یک برنامه ورزشی مجزا نخواهد داشت . برای استفاده از این برنامه کاربر تنها باید گوشی اندروید خود را در هرمکانی با خود داشته باشد ، درصورت این که کاربر دستگاه های اندروید پوششی دیگر نیز داشته باشد کارایی این برنامه افزایش می یابد . علاوه بر این گوگل فیت کاربر را قادر می سازد تا برای خود اهداف تمرینی نیز مشخص کند .

33- مپ مای فیتنس ورکر ترینر (Map My Fitness Workout Trainer) zokaee126 این نرم افزار یکی دیگر از بهترین برنامه هایی می باشد که کاربر را قادر می سازد تا رژیم خود را کنترل کند . ورکر ترینر با استفاده از جی پی اس گوشی هوشمند کاربر ، مکان حرکتی او را مشخص می کند ، از این رو کاربر می تواند بررسی دقیقی برروی موقعیت خود داشته باشد . باز خوردهای صوتی این نرم افزار کاربر را حتی در هنگام تمرین تنها نمی گذارد و اطلاعاتی از عملکرد کاربر را در اختیار وی می گذارد .

34- اسلاید فور ردیت (Slide For Reddit) zokaee127 برنامه های ردیت زیادی برای سیسم عامل اندروید وجود دارد ، اگرچه تا به حال هنوز یک برنامه رسمی از این نام معرفی نشده است . یکی از زیبا ترین برنامه های ردیت که تا به حال ساخته شده اسلاید فور ردیت می باشد . زیبایی این برنامه استفاده از آن را لذت بخش می سازد . این برنامه قابل تنظیم نیز هست ، با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند تم و رنگ برنامه را طبق سلیقه خود تغییر دهد . این نرم افزار علاوه بر این کاربر را قادر می سازد تا پیام های خود را بخواند ، به آن ها پاسخ دهد ، آن ها را ذخیره کند ، پروفایل خود را بررسی کند و ...! برنامه های ردیت دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک از این برنامه ها به زیبایی برنامه اسلاید فور ردیت نمی باشند .

35- دولینگو (Duolingo: Learn Languages Free) zokaee128 اگر کاربر بخواهد یک زبان خارجی را یاد بگیرد حتما باید این برنامه را دانلود کند . این برنامه یکی از نرم افزارهای آموزشی و جذاب می باشد که کاربر را به یادگیری ترغیب می کند . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند زبان های اسپانیایی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتقالی ، ایتالیایی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی و یا انگلیسی را یاد بگیرد . این نرم افزار رایگان می باشد و هیچ هزینه نهان و یا تبلیغاتی ندارد . دولینگو یکی از برترین برنامه های اندروید یاددهی زبان خارجی می باشد .

36- ترو مسنجر (Truemessenger) zokaee129 اگر پیام های اسپم شما را کلافه کرده است ، ترو مسنجر برنامه مورد نیاز شما است . این برنامه همتای پیامکی برنامه Truecaller می باشد که میزان زیادی از اطلاعات عددی مخاطبان کاربر را سازماندهی می کند . SMS ID به دلایلی برای هر شماره وجود دارد ، ترو مسنجر به طور خودکار بیشتر پیام های اسپم را به یک پوشه جداگانه می فرستد از این رو تنها پیام های مورد نیاز شما در صندوق ورودی پیام های شما قرار دارند .

37- مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) zokaee130 بله مایکروسافت آفیس برای اندروید نیز عرضه شد . این برنامه نه تنها رایگان است بلکه کارایی بسیار خوبی دارد . این برنامه وورد ، اکسل و پاور پینت را نیز در بر دارد . بنابراین با استفاده از این برنامه کاربر می تواند در هر مکانی اسناد خود را ویرایش کند .

38- گوگل درایو (Google Drive) zokaee131

اگر مایکروسافت دستگاه اندروید ، شما را گیج می کند نگران نباشید زیرا گوگل درایو شما را کاملا پشتیبانی می کند . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند همه فایل هایی را که در سرویس ذخیره سازی ابری گوگل درایو ذخیره کرده است را در اختیار داشته باشد و علاوه بر این آن ها را به اشتراک بگذارد .

39- گوگل ترنسلیت (Google Translate) zokaee132 اگر می خواهید معنای لغتی را به سرعت در یک زبان دیگر پیدا کنید ، گوگل ترنسلیت تنها برنامه مورد نیاز شما است . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند ترجمه یک لغت را در 90 زبان مختلف داشته باشد و همچنین با مخاطبان خود از دیگر کشورهای جهان صحبت کند و برای ترجمه از گوگل ترنسلیت استفاده نماید . یکی از بهترین ویژگی های این برنامه این است که کاربر را قادر می سازد تا با دوربین گوشی خود از یک لغت عکس بگیرد ، سپس این برنامه آن لغت را ترجمه می کند .

40- پلار پرو فوتو ادیتور (Polarr Pro Photo Editor) zokaee133 این برنامه رایگان ابزار زیادی برای ویرایش سازی عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد . پلار ابزاری را برای پاک سازی مشکلات عکس ، تنظیم نور ، دما ، کنتراست و ... در اختیار کاربر می گذارد . برنامه های دیگری نیز وجود دارند که ابزارهای مشابهی را در اختیار کاربر می گذارند اما همه این برنامه ها ابزار پلار را در اختیار ندارد . کاربر می تواند علاوه بر این با پرداخت $4.99 ابزارهای بیشتری را در اختیار داشته باشد تا عکس های خود را با دقت بیشتری ویرایش کند .

41- خان آکادمی (Khan Academy) zokaee134 آیا می خواهید دامنه علم فیزیک یا تاریخ خود را افزایش دهید . آیا می خواهید مفاهیم اقتصاد کلان را یاد بگیرید و یا مفاهیم حالت دوستی را بفهمید . خان آکادمی در این کار به شما کمک می کند . این برنامه بیش از 10000 فیلم و توضیح را در زمینه 12 موضوع درسی در اختیار کاربر می گذارد . خان آکادمی به طور رایگان عرضه می شود و هیچ گونه تبلیغاتی ندارد علاوه بر این کاربر می تواند مفاهیم درس مورد نظرش را دانلود کند تا در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارد آن ها را مطالعه کند . این برنامه ارزان و دسترس پذیر می باشد و کار با آن نیز آسان است .

42- فیدلی (Feedly) zokaee135 اگر لیستی از وب سایت ها و منابع خبری را در اختیار دارید و می خواهید آن ها را بروز داشته باشید ، باید از فیدلی استفاده کنید . این برنامه آخرین اطلاعات را از منابع مورد علاقه کاربر می گیرد و به گونه ای کاربردی و آسان آن ها را در اختیار او می گذارد .

43- کیندل (Kindle) zokaee136 برنامه کیندل آمازون یک برنامه عالی برای خواندن فایل های الکترونیکی می باشد که به اکانت آمازون کاربر متصل می شود . در حال حاضر این برنامه روزنامه و انتشارات الکترونیکی کمی را پشتیبانی می کند اما به راحتی می تواند کتاب های الکترونیکی را پشتیبانی کند . این برنامه به ابزارهای گرافیکی زیادی مجهز است که خواندن را برای کاربر آسان تر می سازد . با استفاده از این برنامه کاربر به داستان های کلاسیک زیادی دسترسی پیدا می کند .

44- ای بی (eBay) zokaee137 بیلت بروزرسانی شده ای بی ، مدت کوتاهی هست که برای سیستم عامل اندروید نیز به بازار عرضه شده است . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند برنامه های مورد نظر خود را بفروشد و با استفاده از یک سیستم PIN ساده از طریق PayPal پول خود را دریافت کند .

45- تیندر (Tinder) zokaee139 تیندر یک برنامه دوست یابی است که شهرت زیادی در دنیا کسب کرده است. با استفاده از این برنامه کاربر به راحتی می تواند با افراد مختلفی در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کند . برای برقراری ارتباط کاربر تنها باید عکس مخاطب مورد نظر خود را لمس کند و در صورت تمایل آن کاربر را به لیست دوستان خود اضافه سازد . دیگر دستگاه های اندروید نیز این برنامه را پشتیبانی می کنند .

46- مایکروسافت ترنسلیتور (Microsoft Translator) zokaee140 مایکروسافت ترنسلیتور هر زبانی را برای کاربر قابل فهم می سازد . این برنامه ترجمه نوشتاری یا صوتی هر لغتی را از 12 زبان مختلف در اختیار کاربر می گذارد . مایکروسافت ترنسلیتور داده های صوتی و یا نوشتاری ورودی را نیز پشتیبانی می کند . این نرم افزار ، طراحی ساده ای دارد علاوه بر این دیگر دستگاه های اندروید را نیز پشتیبانی می کند ، همچنین می تواند صحبت های کاربر را درک کند .

47- جاوی (Javvy) zokaee141 جاوا مشهور ترین زبان برنامه نویسی جهان است ، یادگیری این زبان بسیار مفید می باشد . کاربر برای یادگیری جاوا می تواند از جاوی استفاده کند . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند مباحث HashMaps را به آسانی بیاموزد . گرافیک های این برنامه ، راندمان یادگیری کاربر را افزایش می دهد . یادگیری دو بخش اول ( مفاهیم پایه و متغیرها ) رایگان می باشد اما اگر کاربر بخواهد مفاهیم دیگری را در زمینه برنامه نویسی جاوا بیاموزد باید مبلغ $9.99 را پرداخت کند .

48- اد بلوک بروزر ( Ad block Browser) zokaee142 هیچ کس پیام های تبلیغاتی را دوست ندارد ، کاربران گوشی های هوشمند نیز از این قاعده جدا نیستند . اد بلوک بروزر همه پیام های تبلیغاتی را به طور خودکار مسدود می کند . این برنامه علاوه بر حفظ اطلاعات و مدت عملکرد باتری ، به بارگذاری صفحه و جلوگیری از ورود برنامه های ویروسی نیز کمک می کند . کاربر در صورت تمایل می تواند همه تبلیغ ها را مسدود کند اما در تنظیمات پیش فرض برنامه تنها تبلیغات مزاحم مسدود شده اند .

49- هوک – الرت فور اوریثینگ (Hooks - Alerts for Everything) zokaee143 اگر می خواهید زمانی که گروه موسیقی محبوبتان آلبومی را منتشر کند ، به سرعت مطلع شود از هوک استفاده کنید . هوک اطلاعات جدید هر موضوعی را در اختیار کاربر می گذارد . با استفاده از این برنامه کاربر می تواند از بازگشایی یک رستوران در حوالی مکان سکونتش نیز مطلع گردد . برای داشتن اطلاعات در زمینه های مختلف کاربر تنها باید آن موضوع خاص را در برنامه هوک انتخاب کند .

50- آمازون اپ استور (Amazon AppStore) zokaee144 داشتن این برنامه رایگان برای کاربران سیستم عامل اندروید واجب است . آمازون با شعار " هرروز با برنامه های رایگان " همه کاربران را تشویق می کند تا این برنامه را دریافت کنند . این برنامه پشتیبانی و یا بروزرسانی نمی شود با این حال می تواند برنامه های رایگان زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد .

میتوانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر