اولین گوشی که بعد از نکسوس با اندروید 6.0 به بازار می آید ... !

اولین گوشی که بعد از نکسوس با اندروید 6.0 به بازار می آید ... !

هلند اولین کشور اروپایی است که میزبان G4 مجهز به اندروید مارشمالو می باشد . کاربران ساکن در دیگر کشورهای جهان مانند کشورهای آمریکایی ، آسیایی و اروپایی بعد از هلند ، G4 را با این سیستم عامل دریافت می کنند . ال جی هنوز حرفی از زمان ارائه این مدل در دیگر کشورهای جهان نزده است . انتظار می رود که این سازنده ابتدا سیستم عامل بروزرسانی شده خود را در یک منطقه کوچک آزمایش کند سپس آن را در منطقه ای بزرگ تر به بازار بفرستد .

هلند اولین کشور اروپایی است که میزبان G4 مجهز به اندروید مارشمالو می باشد . کاربران ساکن در دیگر کشورهای جهان مانند کشورهای آمریکایی ، آسیایی و اروپایی بعد از هلند ، G4 را با این سیستم عامل دریافت می کنند . ال جی هنوز حرفی از زمان ارائه این مدل در دیگر کشورهای جهان نزده است . انتظار می رود که این سازنده ابتدا سیستم عامل بروزرسانی شده خود را در یک منطقه کوچک آزمایش کند سپس آن را در منطقه ای بزرگ تر به بازار بفرستد .

اگرچه اندروید مارشمالو ویژگی های جدید زیادی را با خود به همراه دارد ، ال جی ویژگی های دیگری را نیز در G4 مجهز به این سیستم عامل در اختیار کاربر می گذارد . سیستم عامل ارائه شده توسط ال جی به برنامه ساده شده granular ، مجموعه تنظیمات بروزشده Silent / Do Not Disturb و Doze Mode جدید اندروید مجهز است . Doze Mode ، راندمان باتری G4 را افزایش می دهد .

پیشی گرفتن ال جی مخصوصا در ارائه بروزرسانی های یک سیستم عامل به ندرت اتفاق افتاده است ، از این رو این اقدام سریع یک نشانه امید بخش برای این شرکت و طرفداران این برند محسوب می شود .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر