بدون نصب برنامه اسکایپ، با دوستان اسکایپی خود چت کنید

بدون نصب برنامه اسکایپ، با دوستان اسکایپی خود چت کنید

مایکروسافت می خواهد چت را برای هرفردی با دیگری با اسکایپ آسان کند حتی اگر یکی از آنها حساب کاربری برای پیام رسانی و خدمات VoIP نداشته باشد. این شرکت یک ویژگی جدید را ارائه داده که به کاربران اسکایپ اجازه می دهد با یک لینک در ایمیل، شبکه های اجتماعی و غیره، هر فردی را به چت دعوت کنند.


مایکروسافت اضافه میکند:
" اما بهتر از دیگر ویژگی ها، افراد می توانند بدون نیاز به اکانت اسکایپ یا دانلود برنامه  به عنوان مهمان از کامیپوترشان با استفاده از اسکایپ در وب به چت بپیوندند واز پیام فوری، تماس صوتی و تصویری فرد به فرد یا گروهی لذت ببرند. اکنون شما می توانید از اسکایپ برای چت با هرکسی و نه تنها افرادی که در لیست تماس اسکایپ شما هستند، استفاده کنید."
این ویژگی جدید برای اولین بار در ایالات متحده و انگلستان از طریق اسکایپ برای ویندوز و مکینتاش در دسترس است. همزمان با نسخه اسکایپ برای وب، این ویژگی جدید نیز به سایر نقاط جهان در چند هفته آینده منتقل خواهد شد. توانایی دعوت دیگران به چت با به اشتراک گذاشتن لینک به مشتریان تلفن همراه اسکایپ، نیز در آینده نزدیک اضافه خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر