نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل بدون پروژه Astoria

نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل بدون پروژه Astoria

یکی از بزرگترین حقایقی که از آخرین کنفرانس مایکروسافت خارج شد این بود که شرکت بالاخره درخواست ملال آور برنامه ها روی پلت فرم خودشان را تأیید کرد و به منظور دلجویی از مشتریان و تقویت برنامه های پیشنهادی خودشان، به زودی به برنامه های iOS و اندروید اجازه ی اجرا بر روی نسخه ویندوز 10 برای موبایل را خواهد داد.

یکی از بزرگترین حقایقی  که از آخرین کنفرانس مایکروسافت خارج شد این بود که شرکت بالاخره درخواست ملال آور برنامه ها روی پلت فرم خودشان را تأیید کرد  و به منظور دلجویی از مشتریان و تقویت برنامه های پیشنهادی خودشان،  به زودی به برنامه های iOS و  اندروید اجازه ی اجرا بر روی نسخه  ویندوز 10 برای موبایل را خواهد داد.
دومین موضوع اشاره به پروژه Astoria دارد. یک برنامه ی عملی را در ماه مرداد دیده شد. برخی از کاربران می توانستند زیر سیستم مخفی  خود را فعال کنند و برنامه های اندروید را بر روی ویندوز موبایل اجرا کنند.  آخرین نسخه ساخته شده اینسایدر،10549، آن زیر سیستم را ندارد. اگر چه، در جایگاه کاربران در انجمن های XDA ، مایکروسافت ظاهرا این ویژگی را حذف کرده است.
این زیرسیستم منجر به کاهش سرعت سیستم عامل شده بود و بنابراین، ممکن است در آینده نقطه باز هم استفاده شود. به ویژه بعید بنظر می رسد که این امر یک تغییر دائمی برای پذیرش عمومی مایکروسافت باشد  که قابلیتی برای  ویندوز در آینده بیاورد. چرخش 180 درجه در این نقطه به تلاشهای شرکت موبایل ضربه می زند و منجر به واکنش شدید و گسترده مشتریان می شود. شبیه سازی که به تازگی برای بیلد 10563 منتشر شده، شامل فایل های مربوط می شود و بنابراین احتمال ساخت چنین فایلهایی در بیلدهای آینده بیشتر است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر