سونی در نظر دارد برخی از گوشی های خود را مستقیما با اندروید 6.0 مارشمالو به بازار بفرستد !

سونی در نظر دارد برخی از گوشی های خود را مستقیما با اندروید 6.0 مارشمالو به بازار بفرستد !

به گفته XperiaBlog ، سونی در حال حاضر صفحات وب سایت های پشتیبانی مدل هایی که مستقیما مارشمالو را دریافت می کنند را بروزرسانی کرده است . این مدل ها عبارتند از : اکسپرب یا C4 ، اکسپریا C5 اولترا ، اکسپریا M4 آکوا ، اکسپریاM5 ، اکسپرا Z3+ و اکسپریا Z4 تبلت . باید در نظر داشت که ممکن است سونی تغییراتی را در این لیست ایجاد کند . این به معناست که ممکن است سازنده ژاپنی برخی از این مدل ها را حذف کند و یا در اثر تقاضای کاربران مدل های دیگری را به این لیست اضافه کند .

اولین بروزرسانی ها سال آینده اعمال می شوند

به گفته XperiaBlog ، سونی در حال حاضر صفحات وب سایت های پشتیبانی مدل هایی  که مستقیما مارشمالو را دریافت می کنند را بروزرسانی کرده است . این مدل ها عبارتند از : اکسپرب یا C4 ، اکسپریا C5 اولترا ، اکسپریا M4 آکوا ، اکسپریاM5 ، اکسپرا Z3+ و اکسپریا Z4 تبلت . باید در نظر داشت که ممکن است سونی تغییراتی را در این لیست ایجاد کند . این به معناست که ممکن است سازنده ژاپنی برخی از این مدل ها را حذف کند و یا در اثر تقاضای کاربران مدل های دیگری را به این لیست اضافه کند .

اگرچه سونی اولین سازنده ای نخواهد بود که سیستم عامل اندروید مارشمالو را برای دستگاه های خود ارائه می کند ، تایید شده است که حتی برخی از گوشی های هوشمند رنج متوسط این شرکت که در سال 2015 تولید شده اند نیز به این سیستم عامل مجهز می شوند .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر