ده برنامه برتر اندروید برای فضای ذخیره سازی Cloud

ده برنامه برتر اندروید برای فضای ذخیره سازی Cloud

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند، خود را از دست کارت های microSD رها کرده و رو به سوی ذخیره سازی Cloud آورده اند. تعداد زیادی برنامه و خدمات ذخیره سازی Cloud وجود دارد ولی کدام یک بهتر است؟ در اینجا لیستی از بهترین برنامه های ذخیره سازی Cloud که برروی اندروید اجرا می شود، به شما معرفی می کنیم.

Dropbox

Nikkhah174

مطمئنا هرکسی نام دراپ باکس را شنیده، این برنامه احتمالا اولین سرویس ذخیره سازی Cloud بوده است. دراپ باکس به شما 2 گیگابایت حافظه رایگان می دهد ولی توسط کاربران مراجعه کننده، دنبال کردن آنها در شبکه های اجتماعی و غیره می توانید تا حجم 20 گیگابایت حافظه رایگان نیز به خود اختصاص دهید. علاوه بر آن، آنها از دوربین شما نیز می توانند پشتیبان تهیه کنند که در این صورت می توانید تصاویر را در هر پلتفرمی داشته باشید که این شامل لپتاپ شما هم می شود.

دانلود دراپ باکس

OneDrive

nikkhah175

اخیرا از SkyDrive به OneDrive تغییر نام یافته، مایکروسافت وان درایو یک سرویس عالی برای این کار است. بخصوص که شما کاربر مایکروسافت آفیس مانند ورد، پاورپوینت، اکسل و دیگر برنامه های آفیس هم باشید. وان درایو نیز دارای خاصیت پشتیبان گیری خودکار برای عکس ها است که آنها را کاملا امن ذخیره می کند به صورتی که شخص دیگری نمی تواند آنها را ببیند. شما در ابتدا 7 گیگابایت حافظه رایگان در اختیار خواهید داشت که می توانید با پرداخت ماهانه 6.99 دلار، یک ترابایت حافظه در اختیار داشته باشید.

دانلود وان درایو


Google Drive

nikkhah176

اگر شما یکی از کاربران همیشگی گوگل هستید، گوگل درایو می تواند با هر چیزی یکپارچه شود. گوگل به شما 15 گیگابایت حافظه رایگان می دهد (5 گیگابایت برای جیمیل، 5 گیگابایت برای درایو و 5 گیگابایت برای عکس ها) و در ازای ماهانه 299 دلار، تا سی ترابایت فضا در اختیار شما می گذارد. گوگل درایو نیز یکپارچگی با گوگل داکز را هم فراهم می سازد ولی در قبال آن سهم شما را از بین نمی برد.

دانلود گوگل درایو


Box

Nikkhah177

باکس هم اکنون برای کاربران سازمانی است ولی شما نیز می توانید 50 گیگابایت حافظه رایگان از آن بگیرید. برنامه های مایکروسافت آفیس نیز با این برنامه یکپارچه شده اند ولی نه به خوبی یکپارچگی با وان درایو. یکی از هشدارها در باکس، سایز فایل بارگذاری شده است. اندازه فایل با باکس به 25 مگابایت محدود می شود. اکثر اوقات شاید مسئله مهمی نباشد ولی در برخی موقعیت ها هم ممکن است نیاز به سهم بیشتری باشد.

دانلود باکس


Google Photos

Nikkhah178

این برنامه تا حدی با گوگل درایو که در بالا اشاره شد، تفاوت دارد. گوگل فوتوز، برای ذخیره عکس های شما بر روی Cloud مناسب است. در حال حاضر گوگل، فضای ذخیره سازی نامحدودی برای عکس ها با کیفیت فول اچ دی ارائه می دهد. این یک سرویس عالی است که با قابلیت ویرایش عکس های شما همراه است. نیاز به گفتن نیست که این برنامه بر روی پلتفرم های مختلف موجود است.

دانلود گوگل فتوز


Copy

Nikkhah179

این یک فضای ذخیره سازی جدیدتر در پلت فرم Cloud است. کپی، پشتیبانی کروم کست را به همراه دارد، بنابراین می توانید فایل هایی را از اکانت کپی، از طریق مرورگر یا برنامه پخش کنید. علاوه بر آن، این فضا دارای ویژگی فوتوکپی نیز می باشد که به صورت خودکار عکس ها را آپلود می کند.

دانلود کپی


Verison Cloud

nikkhah180

وریزان سرویس Cloud متعلق به خود را ارائه می دهد. وریزان کلود، مخاطبین، عکس ها، ویدئوها، موسیقی، مستندات و پیام های رسانه ای شما را بر روی Cloud ذخیره می کند. شرکت می گوید که این پشتیبان گیری ها به صورت کاملا امن انجام می شود. علاوه بر آن شما می توانید 5 گیگابایت حافظه رایگان همراه با گزینه های دیگر، در اختیار بگیرید.


G Cloud Backup

Nikkhah181

این برنامه از تمام اطلاعات شما شامل مخاطبین، پیام ها، عکس ها، ویدئوها، موسیقی، مستندات، تماس های تلفنی و فایل ها پشتیبانی تهیه می کند. علاوه بر آن شما با یک گیگابایت شروع می کنید و سپس می توانید تا 10 گیگابایت  حافظه را به صورت رایگان در اختیار بگیرید. در مقایسه با دیگر سرویس ها، این برنامه به شما تجربه بهتری را می دهد.

دانلود جی کلود بک آپ


Amazon Cloud Drive

Nikkhah182

آمازون کلود درایو می تواند هر نوعی از فایل شامل عکس و ویدئو را ذخیره کند. کاربران اصلی آمازون می توانند به صورت نامحدود از عکس های خود پشتیبان بگیرند، دیگر برنامه های ذخیره سازی با 11.99 دلار شروع می شود. شما نیز می توانید گزینه سه ماه آزمایشی رایگان از سرویس کلود درایو را انتخاب کنید.


Mega v2

Nikkhah183

مگا به شما تقریبا حافظه رایگان 50 گیگابایتی می دهد که فضایی کافی برای عکس ها، ویدئوها و دیگر فایل های شما می باشد که می خواهید بر روی Cloud ذخیره کنید. مگا نیز بر روی بسیاری از پلتفرم ها موجود است و به راحتی می تواند پوشه ها و فایل ها با دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارد.

برنامه دانلود مگا

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر