بالاخره Kwikset کنترل cloud را برای قفل های هوشمند Kevo خود امکان پذیر می کند

بالاخره Kwikset کنترل cloud را برای قفل های هوشمند Kevo خود امکان پذیر می کند

Kevo با قابلیت بلوتوث ، که توسط Kwikset با همکاری UniKey ساخته شده است، به کاربران این امکان را می دهد که با داشتن یگ گوشی هوشمند و یا هر دستگاه دیگر متصل به بلوتوث که قبلا برای سیستم شناخته شده باشد، می توانند با یک تماس سطحی در را باز کنند. امروزه، با راه اندازی شدن دروازه ارتباطی ، Kwikset در حال گسترش این قفل های بدون کلید به cloud است. این دستگاه جدید با اضافه کردن قابلیت کنترل از راه دور شکاف بزرگی را در مجموعه Kevo پر می کند. این قفل ها اساسا یک پل بین بلوتوث – اترنت است که طراحی شده تا بین Kevo و روتر اینترنت شما ارتباط برقرار کند، تا شما بتوانید هرجای دنیا که هستید با استفاده از اپلیکیشن Kevo در ها را قفل و یا باز کنید. از اضافات می توان برای اتصال چند قفل Kevo به اینترنت استفاده کرد. طبق گفته Kwikset، شما باید حساب کاربری معمولی Kevo خود را روی وب سایت MyKevo.com به " Kevo Plus" تغییر دهید تا بتوانید از این اضافات استفاده کنید. البته باید مبلغ 70 دلار نیز بپردازید که هزینه دروازه ارتباطی با قابلیت بلوتوث را نیز پوشش می دهد.

Kevo با قابلیت بلوتوث ، که توسط Kwikset با همکاری UniKey ساخته شده است، به کاربران این امکان را می دهد که با داشتن یگ گوشی هوشمند و یا هر دستگاه دیگر متصل به بلوتوث که قبلا برای سیستم شناخته شده باشد، می توانند با یک تماس سطحی در را باز کنند. امروزه، با راه اندازی شدن  دروازه ارتباطی ، Kwikset در حال گسترش این قفل های بدون کلید به cloud است. این دستگاه جدید با اضافه کردن قابلیت کنترل از راه دور شکاف بزرگی را در مجموعه Kevo پر می کند. این قفل ها اساسا یک پل بین بلوتوث – اترنت است که طراحی شده تا بین Kevo و روتر اینترنت شما ارتباط برقرار کند، تا شما بتوانید هرجای دنیا که هستید با استفاده از اپلیکیشن Kevo در ها را قفل و یا باز کنید. از اضافات می توان برای اتصال چند قفل Kevo به اینترنت استفاده کرد. طبق گفته Kwikset، شما باید حساب کاربری معمولی Kevo خود را روی وب سایت MyKevo.com به " Kevo Plus" تغییر دهید تا بتوانید از این اضافات استفاده کنید. البته باید مبلغ 70 دلار نیز بپردازید که هزینه دروازه ارتباطی با قابلیت بلوتوث را نیز پوشش می دهد.

kevo plus unlocking door 100621607 medium
چرا این مساله مهم است؟
دروازه Kevo Plus بعدی جدید را به قفل بلوتوثی Kwikset اضافه می کند. علاوه بر سهولت در زندگی، با قابلیت کنترل از راه دور، اتصال به اینترنت همچنین دری را به  خودکار سازی همه دستگاه ها و خدمات شخص ثالث باز می کند.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر