آخرین مدل ساب ووفر از شرکت اوریجین آکوستیکس ، در دیوار و سقف مخفی می شود.

آخرین مدل ساب ووفر از شرکت اوریجین آکوستیکس ، در دیوار و سقف مخفی می شود.

این سری بلندگو های جدید درون دیواری در دو مدل 10 اینچی ، که می توان آن را به سینمای خانگی که قبلا ساخته شده است متصل کرد ، و مدل دیگر آن 12 اینچی می باشد که برای ساختمان های جدید طراحی شده است. ساب ووفر ها نیازمند به فضای هوایی بسیار زیاد است، که برای یک قفسه که قرار است در دیوار قرار گیرد چالشی بزرگ محسوب می شود. به همین دلیل مهندسان شرکت اوریجین به جای استفاده از MDF ،این قفسه ها را از اکسترود آلومینیوم می سازند. به گفته مدیر عامل این شرکت، این کار به ساب ووفر های این شرکت تا 40 درصد فضای هوایی اضافه نسبت به MDF می دهد. برای نصب یک بلند گوی ساب ووفر درون دیواری آلومینیومی به دیوار ، فقط کافی است به اندازه ای سوراخی را بکنید که این قفسه ها در آن جا شود که پس از نصب باز می ماند، سپس قفسه را درون دیوار بالا بکشید. یک واشر لاستیکی ضخیم بلندگو را از دیوار خشک و تیغه ها جدا می کند تا از لرزش دیوار جلوگیری شود. هر دو مدل دارای کویل های صدای دوگانه و دو ورودی صوتی می باشند ، در نتیجه می توانند موازی با دیگر بلندگو ها کار کنند. یک هیت سینک روی هر دو بلندگو مانع بالا رفتن دما می شود ، تا بلندگو ها صدایی خطی و بدون تحریفات بدهد.


این سری بلندگو های جدید درون دیواری در دو مدل 10 اینچی ، که می توان آن را به سینمای خانگی که قبلا ساخته شده است متصل کرد ، و مدل دیگر آن 12 اینچی می باشد که برای ساختمان های جدید طراحی شده است. ساب ووفر ها نیازمند به فضای هوایی بسیار زیاد است، که برای یک قفسه که قرار است در دیوار قرار گیرد چالشی بزرگ محسوب می شود. به همین دلیل مهندسان شرکت اوریجین به جای استفاده از MDF ،این قفسه ها را از اکسترود آلومینیوم می سازند. به گفته مدیر عامل این شرکت، این کار به ساب ووفر های این شرکت تا 40 درصد فضای هوایی اضافه نسبت به MDF می دهد. برای نصب یک  بلند گوی ساب ووفر درون دیواری آلومینیومی به دیوار ، فقط کافی است به اندازه ای سوراخی را بکنید که این قفسه ها در آن جا شود که پس از نصب باز می ماند، سپس قفسه را درون دیوار بالا بکشید. یک واشر لاستیکی ضخیم بلندگو را از دیوار خشک و تیغه ها جدا می کند تا از لرزش دیوار جلوگیری شود. هر دو مدل دارای کویل های صدای دوگانه و دو ورودی صوتی می باشند ، در نتیجه می توانند موازی با دیگر بلندگو ها کار کنند. یک هیت سینک روی هر دو بلندگو مانع بالا رفتن دما می شود ، تا بلندگو ها صدایی خطی و بدون تحریفات بدهد.
شرکت اوریجین همچنین دو آمپلیفایر را برای اجرای این ساب ها معرفی کرد. SUBA150 یک آمپلیفایر یک کاناله است که 150 وات نیرو را به ساب منتقل می کند. SUBA500 یک آمپلیفایر 500 واتی است که از قبل تنظیمات DSP روی آن نصب شده اند.

originacoustics wall 100622232 medium
ساب ووفر های درون سقفی
اگر دیوار های شما از مصالح بنایی ساخته شده اند، شرکت اوریجین دو ساب ووفر درون سقفی را نیز معرفی کرده است که طراحی شده اند تا در اتاق زیر شیروانی و یا بین طبقات ، در خانه های چند طبقه نصب شود. البته اوریجین هنوز قیمت این محصولات را اعلام نکرده است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر