از کجا می توان یک نکسوس 5X خریداری کرد ؟

از کجا می توان یک نکسوس 5X خریداری کرد ؟

عرضه کننده اصلی نکسوس 5X ، گوگل پلی (Google Play) است . کاربران هم اکنون می توانند مدل 16GB 5X را با قیمت £339.00 و مدل 32GB را با قیمت £379.00 از گوگل استور خریداری کنند .

گوگل استور (Google Store)

عرضه کننده اصلی نکسوس 5X ، گوگل پلی (Google Play) است . کاربران هم اکنون می توانند مدل 16GB 5X را با قیمت £339.00 و مدل 32GB را با قیمت £379.00 از گوگل استور خریداری کنند .

کارفون ورهاوس (Carphone Warehouse)

کارفون ورهاوس تنها سایتی است که 5X را با رنگ آبی یخی عرضه می کند . این گوشی در حال حاضر با سیم کارت رایگان با قیمت £349.99 و یا هزینه ماهیانه £27.50 به فروش می رسد . اگر کاربران اخیرا سفارش خرید خود را برای این دستگاه در مراکز خرده فروشی ثبت کرده اند می توانند در آینده نزدیک 5X را از این سایت دریافت کنند .

او 2 ( O2)

در صورتی که کاربران بخواهند نکسوس 5X را از این سایت بخرند باید در Refresh tariff نام نویسی کنند و منتظر باشند قیمت این دستگاه اعلام شود . کاربران از طریق این سایت نمی توانند 5X را سفارش دهند .

ای ای (EE)

امسال ای ای بر خلاف سال گذشته ، گوشی های نکسوس را نیز عرضه می کند . کاربران از طریق این سایت هم اکنون می توانند سفارش خرید خود را ثبت کنند . گوشی های سفارش داده شده در ای ای ، از ماه نوامر ( 10 آبان تا 9 آذر ) به فروش می رسند . مبلغ پیش پرداخت 5X در ای ای £19.99 و هزینه ماهیانه آن £31.99 است که در طول 24 ماه پرداخت می شود . به کاربرانی که 5X را از طریق این سایت دریافت می کنند 500 دقیقه مکالمه و 500MB اینترنت رایگان داده می شود .

گیف گف (Giffgaff)

گیف گف در یک جلسه خبری با تک رادار ، اعلام کرد که 5X را نیز برای فروش عرضه می کند . این سایت هنوز هیچ اطلاعاتی را درباره زمان عرضه و قیمت این گوشی منتشر نکرده است .

وودافون (Vodafone)

وودافون سال گذشته سود خوبی از فروش نکسوس 6 به دست آورد بنابراین انتظار می رود که این سایت امسال مدل های 6P و 5X را نیز عرضه کند . وودافون اطلاعات دیگری از روند فروش و تاریخ عرضه 5X منتشرنکرده است .

تری (Three)

تری سال گذشته نکسوس 6 را در لیست محصولات خود قرار نداد بنابراین نمی توان انتظار داشت این سایت امسال نیز محصولات نکسوس را عرضه کند .

دیگر مراکز خرید آنلاین

آنلاکد موبایلز (Unlocked Mobiles)

آنلاکد موایلز در حال حاضر 5X را با رنگ های سفید الماسی و سیاه کربنی در لیست محصولات خود دارد ، علاوه بر این کاربران هنوز می توانند این دستگاه را از طریق این سایت سفارش دهند . انتظار می رود نکسوس 5X از تاریخ 20 اکتبر (28 مهر) با قیمت £374.98 در این سایت به فروش برسد .

Mobiles.co.uk

این سایت نکسوس 5X را تنها از طریق شبکه های دیگر عرضه می کند . در این روند 5X از طریق سایت O2با قیمت ماهیانه £20.19 و به واسطه EE به همراه 2GB اینترنت با هزینه ماهیانه £26.99 به فروش می رسد .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر