سامسونگ گلکسی S7 در ماه ژانویه با بازار می آید!

سامسونگ گلکسی S7 در ماه ژانویه با بازار می آید!

طبق شایعاتی که به گوش می رسد ، سامسونگ در نظر دارد گلکسی اس 7 را در دو مدل ارائه کند . طراحی این مدل ها در ماه سپتامر( 10 شهریور تا 8 مهر ) به پایان رسیده است . مدل پیشرفته گلکسی از یک پردازشگر Exynos بهره می برد ، این تراشه ترکیبی از یک پردازشگر و یک مودم می باشد . گفته می شود که پردازشگر گلکسی اس7 پیشرفته از نوع Exynos M1 می باشد البته چنین امری بعید است زیرا طبق شایعاتی که در گذشته مطرح بود ساخت این پردازشگر از نیمه دوم سال 2016 شروع می شود . سامسونگ در نظر دارد در مدل پایه گلکسی از تراشه های دیگری استفاده کند . علاوه بر این در گذشته گفته می شد که ممکن است در ساخت گلکسی S7 از سه پردازشگر متفاوت استفاده شود . S7 احتمالا به USB نوع C و قابلیتی شبیه به 3D تاچ نیز مجهز می باشد .

طبق شایعاتی که به گوش می رسد ، سامسونگ در نظر دارد گلکسی اس 7 را در دو مدل ارائه کند . طراحی این مدل ها در ماه سپتامر( 10 شهریور تا 8 مهر ) به پایان رسیده است . مدل پیشرفته گلکسی از یک پردازشگر Exynos بهره می برد ، این تراشه ترکیبی از یک پردازشگر و  یک مودم  می باشد . گفته می شود که پردازشگر گلکسی اس7 پیشرفته  از نوع Exynos M1 می باشد البته چنین امری بعید است زیرا طبق شایعاتی که در گذشته مطرح بود ساخت این پردازشگر از نیمه دوم سال 2016 شروع می شود . سامسونگ در نظر دارد در مدل پایه گلکسی از تراشه های دیگری استفاده کند . علاوه بر این در گذشته گفته می شد که ممکن است در ساخت گلکسی S7 از سه پردازشگر متفاوت استفاده شود . S7 احتمالا به USB نوع C و  قابلیتی شبیه به  3D تاچ  نیز مجهز می باشد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر