مشخصات و تاریخ احتمالی عرضه بلک بری پریو

مشخصات و تاریخ احتمالی عرضه بلک بری پریو

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند می توان گفت که پریو از توانایی پردازشی زیادی برخوردار است . قیمت این دستگاه در صفحه مشخصات $749 ذکر شده علاوه بر این اعلام شده است که پریو در آمریکا توسط Verizon و Sprint پشتیبانی نمی شود .هنوز معلوم نیست که قیمت ذکر شده برای پریوی آمریکایی است یا کانادایی . طبق اطلاعات موجود بلک بری در نظر دارد پریو را در تاریخ 16 نوامر (25 آبان) در بازار عرضه کند بنابراین کاربران به زودی خواهند فهمید که پریو چه مشخصاتی دارد .

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند می توان گفت که پریو از توانایی پردازشی زیادی برخوردار است . قیمت این دستگاه در صفحه مشخصات $749 ذکر شده  علاوه بر این اعلام شده است که پریو در آمریکا توسط Verizon و Sprint پشتیبانی نمی شود .هنوز معلوم نیست که قیمت ذکر شده برای پریوی آمریکایی است یا کانادایی . طبق اطلاعات موجود بلک بری در نظر دارد پریو را در تاریخ 16 نوامر (25 آبان) در بازار عرضه کند بنابراین کاربران به زودی خواهند فهمید که پریو چه مشخصاتی دارد .

در زمینه مشخصات فنی این دستگاه می توان گفت که پریو از یک پردازشگر اسنپدراگون 808 کوالکوم 1.8Ghz ، رم 3GB ، حافظه داخلی 32GB و قابلیت پشتیبانی کارت حافظه microSD برای ارتقاء حافظه تا 2TB ، بهره می برد . شایعات زیادی در زمینه نمایشگر منحنی شکل پریو به گوش می رسد . گفته می شود این دستگاه از یک نمایشگر 5.3 اینچی پلاستیکی AMOLED با رزولوشن 2,560 در 1440 540 DPI بهره می برد که می تواند قلم ها را نیز پشتیبانی کند و در صورت پوشیدن دستکش هم فرامین کاربر را دریافت می کند . صفحه کلید فیزیکی این گوشی همراه ، 37mm عرض و 77.2mm طول دارد . پریو از یک باتری جدانشدنی 3,360mAh نیرو می گیرد که این گوشی را به مدت 22.5 ساعت فعال نگه می دارد .

از دیگر مشخصات پریو می توان به دوربین 18 مگاپیکسلی آن که به OIS مجهز است ، لنزهای 6 عنصری f/2.2 و قابلیت تصویر برداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه اشاره کرد . دورین ثانویه دستگاه یک دوربین 2 مگاپیکسلی می باشد که به لنزهای f/2.8 مجهز است و از قابلیت فیلم برداری 720p بهره می برد .

بسیاری از دستگاه های بلک بری NFC را پشتیبانی می کند اما ذکر این قابلیت در لیست مشخصات پریو بیانگر این است که این گوشی تا حدی از Android Pay نیز بهره می برد.  همه این اطلاعات توسط یک منبع غیر رسمی منتشر شده است بنابراین نمی توان به طور 100 درصد به این مشخصات اطمینان کرد . اگر قیمت ذکر شده برای مدل قابل عرضه در کانادا باشد ، می توان انتظار داشت که بلک بری پریو را در آمریکا با قیمتی در حدود $570 عرضه کند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر