عکس های فاش شده تبلت 18 اینچی سامسونگ

عکس های فاش شده تبلت 18 اینچی سامسونگ

سامسونگ با تولید محصولات و دستگاه های بزرگ غریبه نیست. فبلت ها را او اختراع کرده و تبلت های بزرگی مانند گلکسی تب پرو 12.2 به بازار عرضه کرده است و مدت زمانی است که شایعه تبلت گلکسی ویو سامسونگ نیز بر سر زبان هاست.

سامسونگ با تولید محصولات و دستگاه های بزرگ غریبه نیست. فبلت ها را او اختراع کرده  و تبلت های بزرگی مانند گلکسی تب پرو 12.2 به بازار عرضه کرده است و مدت زمانی است که شایعه تبلت گلکسی ویو سامسونگ نیز بر سر زبان هاست.
تعدادی عکس تبلیغاتی از این تبلت فاش شده است که نشان می دهد این تبلت صفحه نمایش 18.4 اینچی دارد که بزرگتر از صفحه نمایش لپ تاپ های دیگر است ولی به دلیل داشتن صفحه نمایش لمسی و عدم وجود صفحه کلید، این دستگاه بیشتر به یک تبلت شبیه خواهد بود.

Nikkhah2
گلکسی ویو علاوه بر داشتن صفحه نمایش بزرگتر از معمول، یک داک در پشت دارد که می توان برای دیدن فیلم یا بازی کردن، آن را ایستاده نگه داشت. این ایده ی خوبی به شمار می رود ولی مشخص نیست که این داک از لپتاپ جدا می شود یا نه. طراحی این دستگاه با دستگاه های دیگر تا حدودی تفاوت دارد مثلا دکمه home به صورت فیزیکی موجود نیست و یا پورت های موجود به جای بالا و پایین در دو طرف تبلت هستند.

Nikkhah3
بیش از این نمی توان اطلاعاتی از عکس های فاش شده به دست آورد ولی ویژگی هایی چون پردازنده اکسینوس 7580 هشت هسته ای 1.6 گیگاهرتزی، رم 2 گیگابایتی، باتری 5700 میلی آمپری، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین 2 مگاپیکسلی از مشخصات شایعه شده این تبلت می باشند.
از زمان عرضه این تبلت اطلاعاتی در دست نیست ولی با توجه به عکس های فاش شده، زمان عرضه، احتمالا نزدیک است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر