Apple Music برای اندروید

Apple Music برای اندروید

ظاهر این بیلد بتا شباهت زیادی به ظاهر بیلد iOS Apple Music دارد . در این بیلد ، منو ساندویچی اندروید در سمت چپ برنامه گذاشته شده است . این برنامه قرار است رقیبی برای برنامه های قدرتمندی مانند گوگل پلی میوزیک (Google Play Music) و اسپاتیفای (Spotify) باشد . حال سوال این است که آیا اپل می تواند توجه کاربران این برنامه ها را به طرفApple Music جلب کند ؟ اپل در نظر دارد این برنامه را در دو نسخه با قیمت های $9.99 و $14.99 عرضه کند . تفاوت این دو نسخه در تعداد کاربرانی است که می توانند از برنامه استفاده کنند . انتظار می رود این برنامه در ماه نوامر (10 آبان تا 9 آذر ) در لیست محصولات گوگل پلی استور (Google Play Store) قرار گیرد .

ارائه Apple Music اقدام جالبی از طرف شرکت اپل به شمار می آید زیرا این سازنده به ندرت یک برنامه و یا سخت افزار جدید می سازد . پذیرفته شدن سیستم عامل اندروید برای محصولات شرکت بلک بری و رشد تعداد برنامه هایی مانندApple Music بیانگر این است که نرم افزارها در مقایسه با سخت افزارها متقاضیان بیشتری دارند به این نحو که کاربران بیشتر ترجیح می دهند دستگاه خود را نگه دارند و برنامه های جدید را با برنامه های دستگاه جایگزین کنند . البته هنوز معلوم نیست که آیا Apple Music در گوگل پلی استور با استقبال گرمی روبرو می شود و یا این که آیا کاربران این برنامه را به Google Play Music All Access ترجیح می دهند یا خیر !

ZOKAEE230

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر