کانگارو: دسکتاپ ویندوز 10، هم اندازه یک گوشی

کانگارو: دسکتاپ ویندوز 10، هم اندازه یک گوشی

با وجود راحتی که کامپیوتر استیک دارد، ولی باز هم محدودیت های بسیاری را تحمیل می کند: یکی از مهمترین آنها اینست که شما به ندرت بیش از یک درگاه خواهید داشت و همیشه باید استیک را به یک منبع قدرت هم وصل کنید. شرکت InFocus ایده بهتری ارائه کرده است.


محصول جدید، کامپیوتر کانگارو یا Kangaroo PC نام دارد که به شما دسکتاپ ویندوز 10 همراه با یک منبع توان ارائه می دهد. این دستگاه به کوچکی یک گوشی هوشمند است. به راحتی می توانید آن را در جیب قرار دهید، به لوازم دیگر وصل کنید و تا حداکثر چهار ساعت با آن کار کنید. حتی می توانید آن را به یک آیپد وصل کنید. و نیز InFocus راه حل دیگری را نیز برای توسعه این دستگاه ارائه کرده است: یک داک با پورت HDMI و دو پورت USB و قول داده است که در آینده افزونه های بیشتری به آن اضافه کند.
این سیستم در حد یک لپتاپ پایه با پردازنده اتم x5، رم 2 گیگابایتی و حافظه قابل توسعه 32 گیگابایتی است. این دستگاه به قیمت 99 دلار به فروش می رسد و از رقبای مبتنی بر استیک نیز ارزانتر است، در حالیکه مسلما گزینه بهتری به عنوان یک کامپیوتر قابل حمل و کامل است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر