گوشی های جذاب اندرویدی در سال 2016، چه خواهند بود؟

گوشی های جذاب اندرویدی در سال 2016، چه خواهند بود؟

امسال گوشی های هوشمندی به بازار عرضه شد که بسیاری را شگفت زده کرد و تا مدتها محل بحث علاقمندان قرار داشت. حال که به پایان سال 2015 نزدیک می شویم، منتظر گوشی های اندرویدی هستیم که در سال 2016 معرفی و رونمایی خواهند شد. در اینجا چند گوشی جذاب اندرویدی که احتمالا در سال آینده، به بازار می آید، بررسی می کنیم.

امسال گوشی های هوشمندی به بازار عرضه شد که بسیاری را شگفت زده کرد و تا مدتها محل بحث علاقمندان قرار داشت. حال که به پایان سال 2015 نزدیک می شویم، منتظر گوشی های اندرویدی هستیم که در سال 2016 معرفی و رونمایی خواهند شد. در اینجا چند گوشی جذاب اندرویدی که احتمالا در سال آینده، به بازار می آید، بررسی می کنیم.
گوشی G Flex 3 ال جی
سری های جی فلکس ال جی، اولین بار به دلیل انحنا در صفحه نمایش شناخته شدند. جی فلکس 2 اولین گوشی هوشمندی بود که با پردازنده اسنپدراگون 810 کوالکام به بازار آمد که بعدها این پردازنده در بسیاری از دستگاه های سال 2015 نیز دیده شد و نیز یک دوربین خیره کننده داشت.
دستگاه بعدی سری های جی فلکس در اوایل سال 2016، به احتمال زیاد نمایش داده خواهد شد. شایعه شده است که این گوشی اولین دستگاهی است که از پردازنده جدید اسنپدراگون 820 استفاده می کند. علاوه بر آن، این گوشی یک صفحه نمایش 6 اینچی QHD، رم 4 گیگابایتی و دوربین 20.7 مگاپیکسلی خواهد داشت. طراحی این گوشی به صورتی است که یک حالت تورفتگی دارد. اگر این مشخصات درست باشد، این دستگاه، یک گوشی عالی دیگر از ال جی خواهد بود.

Nikkhah29
تاریخ احتمالی عرضه: نیمه بهمن تا نیمه اسفند1394

Project Ara
پروژه آرا، یک گوشی تولید نمی کند بلکه به شما اجازه می دهد تا خودتان با مشخصاتی که در ذهن دارید، یک گوشی تولید کنید. مولفه های اصلی دستگاه مانند صفحه نمایش، دوربین، باتری و چیزهای دیگر قابل تغییر هستند و به راحتی می توان آنها را ارتقا داد.
با نگاهی به این پروژه، می توان گفت مولفه هایی که این پروژه برای طراحی گوشی در نظر گرفته بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد مثلا ویژگی X-Ray برای دوربین و یا ویژگی های جذاب دیگر.
تولیدکنندگان گوشی های هوشمند مجبورند ویژگی های در گوشی به کار ببرند تا اکثریت افراد جامعه را جذب کنند، یک گوشی تنها برای شما ساخته نمی شود بلکه برای همه ساخته می شود ولی در پروژه آرا، از شما سوال می شود: چه ویژگی هایی را درون گوشی می خواهید؟ از یک گوشی هوشمند چه انتظاری دارید؟ و شما می توانید پاسخ هایی مختص خود داشته باشید.
تاریخ عرضه احتمالی: نیمه دی 1394 تا نیمه فروردین 1395

HTC One M10
گوشی HTC One A9 شبیه یک آیفون است و خود شرکت آن را به عنوان یک اختراع، بی ارزش می داند. Htc در این سالها سود زیادی کسب نکرده است و نیاز به تولید گوشی با فروش بسیار دارد. آیا One M10 می تواند همان گوشی مورد نظر باشد؟
تا الان اطلاعات زیادی از این گوشی فاش نشده است و تنها می توان امیدوار بود که Htc، نگرانی های کنونی که در محصولات پیشین را دارد، رفع کند. گوشی بعدی HTC باید آزادتر باشد و ویژگی های جالب تری را در خود قرار دهد.

nikkhah30
تاریخ احتمالی عرضه: نیمه فروردین تا نیمه اردیبهشت 1395

Next Robin
نکست روبین می تواند گوشی باشد که دنیای کنونی اندروید را کمی جابجا می کند. این گوشی با ترکیبی از کارمندان شرکت های گوگل، HTC، آمازون و اپل ساخته شده است و یک گوشی برجسته است که تغییرات بسیاری در ویژگی های مختلف دارد.
طراحی این گوشی، در بین دیگر گوشی ها منحصربفرد است. دکمه های دایره ای و رنگ خاص گوشی از ویژگی های طراحی آن است ولی دلیل برجستگی این گوشی، در قابلیت Cloud آن است. یکپارچگی با Cloud به این معنی است که همیشه پشتیبانی از داده های شما بر روی Cloud ذخیره می شود تا گوشی شما فضای خالی برای ذخیره فایل ها و عکس ها داشته باشد؛ به این معنی که بسیاری از مشکلات انتقال فایل که در گذشته وجود داشته است، هم اکنون برطرف می شود.
نکست روبین، هم اکنون در مرحله پیش فروش است.

nikkhah31
تاریخ احتمالی عرضه: نیمه دی 1394 تا نیمه فروردین 1395

سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge
گوشی های سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge، جنبه های مهمی از طراحی سری های S گلکسی را تغییر دادند. در این دو گوشی باتری قابل جابجایی حذف و حافظه گوشی گسترش یافت و در نتیجه باعث علاقه بسیار شدید کاربران به تولیدکننده کره ای گوشی همراه شد. در ادامه، سامسونگ دو دستگاه دیگر را با صفحه نمایش و دوربین های هیجان انگیز تولید خواهد کرد.
به نظر می رسد گوشی های سامسونگ S7 و S7 Edge، با طراحی فلزی و شیشه های مشابه، بروزرسانی کمتری نسبت به گوشی های قبلی خود داشته باشند. البته شایع شده است که سامسونگ قصد دارد در این گوشی ها از تکنولوژی لمسی سه بعدی نیز استفاده کند.

nikkhah32
تاریخ احتمالی عرضه: نیمه فروردین تا نیمه اردیبهشت 1395

ایسوس Zenfone 3
گوشی زنفون 2 به چند دلیل قابل توجه بود. رم 4 گیگابایتی و قیمت نسبتا پایین آن، زنفون را به یک گوشی قدرتمند و ارزان تبدیل کرده بود. طراحی این گوشی تا حدی خسته کنند بود ولی پردازنده 64 بیتی و قابلیت شارژ سریع آن، این گوشی را به یک دستگاه بسیار عالی در بازه متوسط تبدیل کرد. این گوشی اولین بار در CES 2015 معرفی شد. اگر ایسوس بتواند گوشی زنفون 3 را با صفحه نمایش بهتری تولید کند و آن را در همین بازه قیمت نگه دارد، یک دستگاه پرطرفدار را تولید خواهد کرد.

nikkhah33
تاریخ عرضه احتمالی: نیمه فروردین تا نیمه تیر 1395

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر