اوکیتل A29: ساعت هوشمندی با پشتیبانی از سیم کارت

اوکیتل A29: ساعت هوشمندی با پشتیبانی از سیم کارت

اوکیتل، یکی از تولیدکنندگان چینی گوشی های هوشمند است که به تازگی گوشی هوشمندی با باتری 6000 میلی آمپری تولید کرده بود. این شرکت به تازگی ساعت هوشمند اوکیتل A28 را تولید کرده بود و امروز نیز، ساعت هوشمند دیگری که جایگزین مستقیم A28 است، یعنی ساعت A29 را عرضه کرده است.


اوکیتل A29، یک صفحه نمایش دایره ای دارد که در شکل نیز قابل مشاهده است. این ساعت از فلز ساخته شده و بندهای چرمی دارد.جالبتر اینکه، شما می توانید یک سیم کارت میکرو نیز در آن قرار دهید و از قابلیت های اتصال 2G برای تماس های صوتی بهره ببرید. این ساعت هوشمند با سیستم روی تراشه مدیاتک MT2502C همراه با یک رم 64 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 مگابایتی قدرت می گیرد. باتری 320 میلی آمپری آن نیز بخشی از این پکیج است که تا 150 ساعت به صورت استندبای و4 ساعت در حال صحبت دوام می آورد و نیز می توان آن را ظرف دو ساعت به صورت کامل شارژ کرد.

nikkhah45
اوکیتل A29 با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و شما می توانید آن را با استفاده از بلوتوث 4.0 به گوشی هوشمند خود وصل کنید. این ساعت هوشمند به رنگ های زرد، مشکی و نقره ای موجود است. اوکیتل A29 هم اکنون موجود نیست ولی به زودی به بازار خواهد آمد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر