Moto X Force ، اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ضد ضربه!

Moto X Force ، اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ضد ضربه!

Moto X Force علاوه بر این ویژگی ، مشخصات جالب توجه دیگری نیز دارد . این دستگاه از یک نمایشگر 5.4 اینچی QHD AMOLED بهره می برد بنابراین می توان انتظار داشت که رزولوشن تصویر نمایشگر دستگاه بسیار خوب باشد . Moto X Force باید یک گوشی قدرتمند نیز باشد زیرا به یک پردازشگر 810 اسنپدراگون و یک رم 3GB مجهز است .

Moto X Force علاوه بر این ویژگی ، مشخصات جالب توجه دیگری نیز دارد . این دستگاه از یک نمایشگر 5.4 اینچی QHD AMOLED بهره می برد بنابراین می توان انتظار داشت که  رزولوشن تصویر نمایشگر دستگاه بسیار خوب باشد . Moto X Force باید یک گوشی قدرتمند نیز باشد زیرا به یک پردازشگر 810 اسنپدراگون و یک رم 3GB مجهز است .

یک گوشی معتمد

طرفداران عکاسی به وجد خواهند آمد زیرا Moto X Force به یک دوربین 21MP و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی مجهز است که می توان آن را با استفاده از کارت حافظه microSD به 2TB افزایش داد . Moto X Force از یک باتری 3760 mAh استفاده می کند که درصورت شارژ آن از روش توربوپاور به مدت 15 دقیقه ، گوشی را به مدت 13 ساعت روشن نگه می دارد . کاربران می توانند کاورهای پشتی متفاوتی را برای این دستگاه انتخاب کنند که در رنگ های مختلفی عرضه می شوند .

موتورولا در نظر دارد Moto X Force را از اواسط ماه نوامر در دو مدل 32GB با قیمت 760 دلار و مدل 64GB با قیمت 1152 دلار به بازار عرضه کند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر