REMI: همراه خواب همه کاره برای بچه ها

REMI: همراه خواب همه کاره برای بچه ها

وقتی صحبت از برنامه خواب شود، REMI بهترین دوست جدید فرزندتان می باشد. REMI یک همراه خواب هوشمند و قابل تنظیم است که با کودکتان می خوابد و بیدار می شود، و اطمینان می یابد که کودک شما تا زمانی که باید بیدار شود در تخت خود می ماند. REMI با فرزندتان بزرگ می شود و قابلیت یادگیری برنامه خواب کودکتان را دارد، و با گذشت زمان قابل تنظیم تر و تعاملی تر می شود.

وقتی صحبت از برنامه خواب شود، REMI بهترین دوست جدید فرزندتان می باشد. REMI یک همراه خواب هوشمند و قابل تنظیم است که با کودکتان می خوابد و بیدار می شود، و اطمینان می یابد که کودک شما تا زمانی که باید بیدار شود در تخت خود می ماند. REMI با فرزندتان بزرگ می شود و قابلیت یادگیری برنامه خواب کودکتان را دارد، و با گذشت زمان قابل تنظیم تر و تعاملی تر می شود.

cppgojbynome0l0tnav8
REMI برای اتصال به تبلت و گوشی های هوشمند اندروید و iOS از بلوتوث استفاده می کند و دارای یک اپلیکیشن است که استفاده از آن برای هر دو والدین و کودک آسان است. با اپلیکیشن REMI می توانید همه چیز را در مورد الگو خواب فرزندتان بفهمید.

برنامه خواب قابل تنظیم
برنامه خواب کودکتان را از طریق زنگ هشدار، چراغ، موزیک و غیره تنظیم کنید. از اپلیکیشن موبایل برای تنظیم رنگ REMI به آنچه کودکتان تشخیص می دهد و برای تنظیم زمان خواب و بیدار شدن با آن همکاری می کند استفاده کنید.

زمان و صفحه قابل تنظیم
می توانید صفحه REMI را تنظیم کنید و حتی به کودکتان نیز یاد دهید که از اپلیکیشن برای میدیرت برنامه خواب خود استفاده کند. می توانید زمان، تاریخ، حالات چهره، و نورهای مورد علاقه خود را که نشان می دهد چه زمانی برای بیدار شدن و خوابیدن مناسب است انتخاب کنید.

xhaahqyfp8tdpwf9plzm

نوای شیرین
با نور شب قابل تنظیم به کودکتان احساس راحتی دهید، و یا حتی می توانید لالایی مورد علاقه کودکتان را پخش کنید! می توانید موزیک مورد علاقه کودکتان را دانلود کنید، صدای خود را ضبط کنید و یا از آهنگ های پیش فرض REMI برای خواباندن کودک استفاده کنید.

تاریخچه خواب کودک
صدای خواب کودک را با ساخت و نگهداری تاریخچه توسط اپلیکیشن خود ردیابی کنید تا بفهمید چه شرایطی برای برنامه خواب کودکتان ایده آل تر است. به صورت بصری ببینید که چه زمانی کودکتان بهترین حالت خواب را دارد و چه زمانی بیدار می شود. با REMI می توانید بفهمید که چرا روز ها کودکتان کسل و بی حوصله، و یا پر انرژی و سرحال است.

واکی- تاکی
از REMI به عنوان نظارت گر کودک با شنیدن صدای او استفاده کنید و یا با او صحبت کنید و به آن ها بگویید که چه زمان باید چراغ را خاموش کنند و چه زمان باید از خواب بیدار شوند. با اپلیکیشن موبایل REMI می توانید حساسیت صدا را هر طور که می خواهید تنظیم کنید. اگر کودکتان بیمار است حساسیت صدا را بیشتر کنید تا صدای آن ها را بهتر بشنوید و شب هایی که نیاز دارید بهتر بخوابید، ولی می خواهید که هنوز حواستان باشد حساسیت را پایین بیاورید.

پیشنهادات را به اشتراک بگذارید
یک حساب کاربری بسازید و یا با حساب فیس بوکتان وارد شوید تا نکات مفید و راهکارهایی را که برای ساخت یک برنامه خواب مناسب برای کودکتان استفاده می کنید با دوستان ، خانواده و دیگر والدین به اشتراک بگذارید. اگر کودکتان خوب نمی خوابد و یا از خواب بعد از ظهر خوشش نمی آید ببینید که دیگر والدین از چه راه هایی استفاده می کنند و آن ها را برای کودکتان به کار ببرید.

قابلیت اتصال به بلوتوث
REMI توسط بلوتوث به گوشی هوشمند اندروید یا Ios شما متصل می شود، پس نیازی نیست که نگران میزان مصرف اینترنت برای اتصال به این برنامه باشید. شما می توانید REMI های متعددی را اضافه و حذف کنید، و نام هرکدام از کودکانتان را روی یکی از آن ها بگذارید، تا بتوانید مواظب تک تک آن ها باشید، خاطرات جدا برای هرکدام داشته باشید و برای هرکدام به صورت جداگانه زنگ هشدار داشته باشید.

w5k7qmfshxv3egj9xytv

اپلیکیشن REMI
•    از طریق موبایلتان تاریخ، زمان و دیگر تنظیمات را از طریق دستگاه موبایلتان مشاهده کنید.
•    توسط اپلیکیشن ،REMI های متعدد برای هرکدام از فرزندانتان تنظیم کنید.
•    تلفن کودک به شما اجازه می ده که صدای کودک خود را بشنوید و با اوصحبت کنید.
•    خاطرات ردیابی خاطرات به شما اطلاعات با جزئیات در مورد الگوی خواب کودکتان می دهد.
•    برای کودکتان زنگ هشدار تنظیم کنید تا بداند که چه زمانی وقت بیدار شدن است.
•    زمان خواب در طول روز را تنظیم کنید
•    رنگ و شدت نور REMI را تنظیم کنید.
•    لالایی ضبط کنید، آهنگ های REMI را پخش کنید و یا موزیک مورد علاقه کودکتان را ضبط کنید.
•    می توانید به فیس بوک متصل شوید و نظرات خود را با دوستان و فامیل به اشتراک بگذارید.


REMI همه این کار ها را با هم انجام می دهد
•    REMI یک نور شب برای کودکانی است که از تاریکی می ترسند.
•    می توانید توسط آن لالایی مورد علاقه کودکتان را پخش کنید
•    با اپلیکیشن آن وضعیت خواب کودکتان را کنترل کنید.
•    REMI به کودکتان آموزش می دهد که چه زمانی بخوابند و چه زمانی بیدار شوند.

متخصصان در مورد REMI چه می گویند؟
دکتر بیتون متخصص اطفال در بوستون می گوید: " REMI می تواندنه تنها برای والدین پر مشغله که می خواهند کودکانشان برنامه خواب منظمی داشته باشند بسیار پر استفاده باشد، بلکه برای ارزیابی الگوی خواب کودک توسط متخصص اطفال نیز بسیار مفید می باشد. با نشان دادن خاطرات وضعیت خواب کودک به متخصص، او می تواند بفهمد که دلیل اختلالات خواب کودک چه چیز می باشد و در صدد درمان آن برآید. این اختلالات می تواند هر چیزی، از اضطراب گرفته، نیاز به حظور والدین یا گرسنگی، دندان ار آوردن، درد و یا اختلالات هورمونی باشد. REMIبرای تشخیص این موارد مختلف کمک کرده، به تشخیص کلی متخصص اطفال کمک کرده در نتیجه باعث راه های درمانی بهتر می شود."

پرسش های متداول:
آیا استفاده از REMI آسان است؟
استفاده از REMI هم برای والدین و هم برای کودکان آسان است! فقط کافی است که اپلیکیشن REMI را روی موبایل و یا دستگاه اندروید و اپل خود دانلود و آن را نصب کنید. REMI را به برق متصل کنید، دکمه بلوتوث را برای اتصال به گوشی هوشمند خود روشن کنید و سپس می توانید از همه قابلیت های REMI استفاده کنید.

آیا می توان از REMI به عنوان بلندگوی بلوتوثی استفاده کرد:
بله، شما می توانید از طریق بلوتوث با REMI موزیک دلخواه خود را پخش کنید. همچنین می توانید روی آن موزیک دانلود کنید تا برای پخش آن نیاز به اتصال نباشد.

mgao0gjcolkgl8thhcsy

اگر اپلیکیشن را ببندم آیا REMIهنوز به ضبط کردن ادامه می دهد؟
بله، می توانید از اپلیکیشن خارج شوید و REMI هنوز به ضبط پروفایل شب کودک ادامه می دهد. فقط کافی است که صبح به اپلیکیشن متصل شوید و آنچه را که ضبط کرده مشاهده کنید.

آیا می توان تنظیمات را از راه دور انجام داد؟
بله، شما می توانید با استفاده از کنترل از اپلیکیشنی که روی گوشی هوشمند خود نصب کرده اید به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید.

چگونه می توان موزیک را به REMI منتقل کرد؟
به راحتی موزیک را با اتصال REMI از طریق کابل USB از یک لپ تاپ یا موبایل منتقل کنید.

اگر برق قطع چه می شود؟
اگر برق قطع شود همه اطلاعات شما در USB ذخیره می ماند، و وقتی برق وصل شد دوباره از طریق بلوتوث آن را به موبایلتان متصل کنید. البته در مدت زمانی که برق قطع است REMI قادر به کار کردن نیست.

آیا می توان بدون استفاده از موبایل از REMI استفاده کرد؟
همه تنظیمات REMI طوری تنظیم شده اند که از طریق یک گوشی هوشمند و یا تبلت کنترل می شوند، با این حال یک صفحه کلید برای REMI، در زیر آن طراحی شده است که از طریق آن می توان بعضی از قابلیت ها را بدون نیاز به موبایل انجام داد.

n5xpt3bcnly1sam9tajl

داده ها در کجا ذخیره می شود؟ چه کسی به آن ها دسترسی دارد؟
حافظه کوتاه مدت در خود REMI ذخیره می شود، ولی اطلاعات طولانی مدت در یک کلود ذخیره می شود که فقط خود شما از طریق نام کاربری خود می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر