Apple TV جدید به بازار می آید

Apple TV جدید به بازار می آید

ظاهر اپل تی وی جدید فرق چندانی با نسل های قبلی این محصول ندارد، اما ویژگی های جدید بسیاری را در ظاهر ساده خود پنهان کرده است. بزرگترین تغییر آن پشتیبانی برای اپلیکیشن tvOS می باشد: اپلیکیشنی که فقط برای اپل تی وی طراحی شده است. همه شبکه های معروف، از جمله HBO, Showtime, Netflix, Hulu و کانال های ورزشی مثل MLB, NBA و NHL ، tvOS را اجرا می کنند. شما همچنین می توانید به طور مستقیم توسط دستگاه گیرنده بازی کنید. برنامه نویسان نمی توانند به طور مستقیم اپلیکیشن های iOS را به اپل تی وی منتقل کنند- آن ها ناچارند این اپلیکیشن ها را به طور خاص برای دستگاه های گیرنده اپل تی وی طراحی کنند.


ظاهر اپل تی وی جدید فرق چندانی با نسل های قبلی این محصول ندارد، اما ویژگی های جدید بسیاری را در ظاهر ساده خود پنهان کرده است. بزرگترین تغییر آن پشتیبانی برای اپلیکیشن  tvOS می باشد: اپلیکیشنی که فقط برای اپل تی وی طراحی شده است. همه شبکه های معروف، از جمله HBO, Showtime, Netflix, Hulu و کانال های ورزشی مثل MLB, NBA و NHL ، tvOS را اجرا می کنند. شما همچنین می توانید به طور مستقیم توسط دستگاه گیرنده بازی کنید. برنامه نویسان نمی توانند به طور مستقیم اپلیکیشن های iOS را به اپل تی وی منتقل کنند- آن ها ناچارند این اپلیکیشن ها را به طور خاص برای دستگاه های گیرنده اپل تی وی طراحی کنند.
این تلویزیون جدید همچنین کنترل از راه دور جدید با قابلیت جست و جوی صدا از طریق رابط  Siri  را نیز دارد، شما همچنین می توانید با خرید یک حلقه مچ دست از این کنترل از راه دور به عنوان کنترل گر بازی استفاده کنید. اما هر اپل تی وی فقط یک کنترل از راه دور می تواند داشته باشد پس شما نمی توانید برای چندین بازی کن کنترل از راه دور های متعدد خریداری کنید. البته می توانید از دستگاه های iOS دیگر و یا کنترلگر های بازی MFi استفاده کنید، در نتیجه دوستانتان هم می توانند با شما بازی کنند. نسل چهارم اپل تی وی در حال حاظر در 80 کشور دنیا به فروش می رسد، با این حال کنترل از راه دور Siri فقط در دوازده کشور پشتیبانی می شود.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر