تاخیر یک ساله در عرضه Oppo Find 9 به دلیل انتظار برای دریافت پردازشگر اسنپدراگون 820

تاخیر یک ساله در عرضه Oppo Find 9 به دلیل انتظار برای دریافت پردازشگر اسنپدراگون 820

اوپو (Oppo) اطلاعات زیادی را درباره فایند 9 منتشر نکرده است ، تنها جزییات موجود در مورد این گوشی هوشمند این است که در این دستگاه از پردازشگر 820 اسنپدراگون استفاده خواهد شد و سازنده در نظر دارد آن را از سال آینده به بازار بفرستد ، علاوه بر این گفته شده است که فایند 9 ادامه دهنده راه فایند 7 می باشد . از این اطلاعات می توان اینگونه برداشت کرد که فایند 9 به یک پردازشگر 4 هسته ای و یک GPU Adreno 530 مجهز است . طبق شایعات موجود ، فایند 9 از یک نمایشگر صاف و بدون گودی بزرگ با رزولوشن تصویر 1440 در 2560 بهره می برد . انتظار می رود که این گوشی هوشمند به یک اسکنر اثر انگشت ، تکنولوژی تشخیص اثر انگشت کوالکوم ، قابلیت شارژ سریع و یک دوربین بسیار قدرتمند نیز مجهز باشد .

اوپو (Oppo) اطلاعات زیادی را درباره فایند 9 منتشر نکرده است ، تنها جزییات موجود در مورد این گوشی هوشمند این است که در این دستگاه از پردازشگر 820 اسنپدراگون استفاده خواهد شد و سازنده در نظر دارد آن را از سال آینده به بازار بفرستد ، علاوه بر این گفته شده است که فایند 9 ادامه دهنده راه فایند 7 می باشد . از این اطلاعات می توان اینگونه برداشت کرد که فایند 9 به یک پردازشگر 4 هسته ای و یک GPU Adreno 530 مجهز است . طبق شایعات موجود ، فایند 9 از یک نمایشگر صاف و بدون گودی بزرگ با رزولوشن تصویر 1440 در 2560 بهره می برد . انتظار می رود که  این گوشی هوشمند به یک اسکنر اثر انگشت ، تکنولوژی تشخیص اثر انگشت کوالکوم ، قابلیت شارژ سریع و یک دوربین بسیار قدرتمند نیز مجهز باشد .

درحال حاضر اوپو به جز انتظار برای دریافت اسنپدراگون 820 ، تنها می تواند علاقه کاربران به فایند 9 را همچنان بالا نگه دارد . البته یکی از دلگرمی های اوپو این است که طرفداران فایند 7 مشتاقانه منتظر هستند تا فایند 9 را خریداری کنند .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر