خداحافظی کاربران توییتر با دکمه ی ستاره معروف به فیو

خداحافظی کاربران توییتر با دکمه ی ستاره معروف به فیو

بعد از فیسبوک،شبکه ی توییتر یکی از پرطرفدارن ترین های دنیای مجازی است. توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکرو بلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌ دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به "توییت" بفرستند و بخوانند.

بعد از فیسبوک،شبکه ی توییتر یکی از پرطرفدارن ترین های دنیای مجازی است. توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکرو بلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌ دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به "توییت" بفرستند و بخوانند. توییتر را "جک دورسی" در مارس 2006 ابداع و در ژوئیه همان سال راه‌ اندازی کرد. توییتر در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند با ارسال توییت، آن را با میلیون ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند. این شبکه ی محبوب مجازی مانند فیسبوک در ایران فیلتر است و البته این باعث نمی شود که کاربران کمی داشته باشد.این شبکه نسبت به فیسبوک و یا اینستاگرام از محبوبیت کم تری در جامعه ی ایران بر خوردار است و مسئله ی فیلتر این شبکه از موضوعات مطرح همیشگی است.توییتر تنها یک شبکه ی مجازی نیست و فرهنگ خاص خود را در دنیا به وجود آورده است.به هر حال این شبکه امروز تغییر به نظر جزیی داشت که برای کاربران قدیمی تغییر بزرگی محسوب می شود و آن هم خداحافظی کاربران با آیکون آشنای ستاره معروف به فیو بود.اما آیکون جایگزین برای این ستاره یک قلب کوچک است.این تغییر خیلی به مزاق بسیاری ازکاربران قدیمی خوش نیامده است.البته هر تغییری در هر کجا همیشه با گارد گرفتن دیگران همراه است.به گفته ی توییتر این کار برای ارتباط بر قرار کردن بیش تر با کاربران جدید این شبکه و سر در گم نشدن آن ها تغییر پیدا کرده است.زیرا آیکون فیو کردن تنها در این شبکه بوده و کاربران تازه کار آشنایی چندانی با آن ندارند.این قلب در شبکه به صورت محدود از ماه ژوئن آزمایش شد و بیش تر افراد از آن راضی بودند و البته کاربران جدید این شبکه از همه رضایت بیش تری داشتند.به گفته ی کومار یکی از مدیران فنی توییتر نماد قلب در همه ی فرهنگ ها و زبان ها معنای یکسانی دارند و برای همین است که در بیش تر شبکه های اجتماعی از این نماد برای تایید یک پست استفاده می شود.این کار بی شک برای جلب نظر و عضویت افراد بیش تر انجام شده است.به گفته ی جک دورسی توییتر و سرویس های وابسته به آن حدودا 800 میلیون عضو دارد.اگر کاربر توییتر هستید ولی هنوز نماد ستاره را دارید باید کم کم با آن خداحافظی کنید زیرا به زودی این آپدیت برای همه ی کاربران اعمال می شود.

ayaz98

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر