دوربین رده متوسط آلفا A68 سونی با فوکوس چهاربعدی در نور پایین

دوربین رده متوسط آلفا A68 سونی با فوکوس چهاربعدی در نور پایین

سونی با عرضه دوربین آلفا A68، یادآوری کرد که چیزی بیش از دوربین کامپکت و بدون آینه به همراه دارد. آلفا A68، یک مدل A-mount با سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C است. مانند مدل های آلفا A77 II با سنسور APS-C و مدل 99 با فریم کامل، این مدل نیز از یک نمایاب (Viewfinder) الکترونیکی ترکیبی OLED با پوشش صددرصدی استفاده می کند.

سونی با عرضه دوربین آلفا A68، یادآوری کرد که چیزی بیش از دوربین کامپکت و بدون آینه به همراه دارد. آلفا A68، یک مدل A-mount با سنسور 24 مگاپیکسلی APS-C است. مانند مدل های آلفا A77 II با سنسور APS-C و مدل 99  با فریم کامل، این مدل نیز از یک نمایاب (Viewfinder) الکترونیکی ترکیبی OLED با پوشش صددرصدی استفاده می کند.
این دوربین یک صفحه نمایش 2.7 اینچی TFT، با چرخش زاویه ای 135 درجه به سمت بالا و 55 درجه به سمت پایین دارد. ویژگی جالب توجه این دوربین، آینه نیمه شفاف است که سونی آن را فوکوس چهاربعدی می نامد. فوکوس چهار بعدی یک فوکس با فاز دیتکشن 79 نقطه ای است که به صورت مداوم با 8fps و نور پایین کار می کند.
دوربین آلفا A68، یک سنسور Exmor CMOS با یک ISO در بازه 100 تا 25600 و ویدئوی 1080 پیکسلی دارد که از فوکوس خودکار پیوسته نیز بهره می برد. ویژگی های دیگر شامل ده دکمه سفارشی شده و ویژگی Inside SteadyShot که با 34 لنز A-mount کار می کند، می باشد. این دوربین جدید بعد از نیمه اسفند 1394، با قیمت 650 دلار –فقط برای بدنه- وارد بازار می شود که این قیمت از مدل های آلفا A99 با قیمت 1999 دلار و آلفا A77 II با قیمت 1129 دلار کمتر است. البته اگر به ویژگی فوکوس خودکار ثابت نیاز داشته باشید، دوربین آلفا A6000 را انتخاب خواهید کرد که با سنسور مشابه، قیمت کمتری هم دارد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر