نرم افزار های برتر هفته برای ویندوز فون ، اندروید و iOS

نرم افزار های برتر هفته برای ویندوز فون ، اندروید و iOS

اندروید

هو ایز داؤن (Who’s Down)

ZOKAEE280

با هو ایز داؤن  هیچ کس دیگر بی حوصله نیست زیرا این نرم افزار می تواند برای کاربران دعوت نامه بفرستد . شما نیز می توانید توسط این نرم افزار دعوت شوید . قضیه ساده است : کاربر می تواند دوستانی را که می خواهد با آن ها تفریحی را آغاز کند ، به لیست خود اضافه کند . حال اگر این افراد نیز هو ایز داؤن را روی دستگاه خود نصب داشته باشند ، برنامه طرح ریزی شده به دیگر دوستان نیز ارسال می شود از این رو دیگر نیازی نیست که کاربران به یکدیگر پیام دهند . هو ایز داؤن یک ایده خوب است اما برای این که بتواند در میان کاربران جایی برای خود باز کند باید برتری خود را نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه ثابت کند .

قیمت : رایگان

آرو لانچر (Arrow Launcher)

ZOKAEE281

ارو لانچر مایکروسافت که در تابستان روی بتا (beta) نصب شد ، هم اکنون در پلی استور قرار گرفته است . ارو لانچر برتری هایی نسبت به دیگر لانچرهای موجود در بازار دارد اما عملکرد کلی آن با دیگر لانچرها مشابه است . با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند از یک موضوع ، سریع نوت برداری کند و یا از نرم افزار های مختلف نیز استفاده کند . ارو لانچر مجموعه آیکنهای شخص ثالث را نیز پشتیبانی می کند . این نکته را نیز باید در نظر داشت که مایکروسافت این نرم افزار را برای سیستم عامل اندروید ساخته است . دیگر ویژگی این نرم افزار که آن را متمایز می سازد ، پیش زمینه خودکار Bing این نرم افزار می باشد .

قیمت : رایگان

iOS

دسکو (DSCO)

ZOKAEE282

دسکو  یک نرم افزار GIF ساز می باشد که توسط شرکت ویژوال ساپلای (Visual Supply) ساخته شده و شبیه به نرم افزار بومرنگ است اما به کاربر اجازه می دهد تا کلیپ های طولانی تری بسازد ، علاوه بر این ابزار های ویرایش سازی مختلفی را نیز در اختیار کاربر می گذارد . البته کاربر می تواند از چند ابزار دسکو به مدت محدودی استفاده کند . دسکو تنها برای iOS ساخته شده است . کاربر می تواند فایل های GIF ساخته شده توسط این نرم افزار را در هر شبکه اجتماعی و یا در حساب VSCO خود به اشتراک گذارد .

قیمت : رایگان

آیس کریم (IceCream)

ZOKAEE283

اگر سریعا می خواهید در حافظه گوشی خود فضای خالی ایجاد کنید می توانید این کار را به آیس کریم بسپارید . این نرم افزار توسط یکی از اعضای MIT ساخته شد که با مشکل کمبود فضا روبرو شد . آنچه آیس کریم را نسبت به دیگر نرم افزارها متمایز می کند توانایی آن در آزاد سازی سریع حافظه از طریق پشتیبان گیری از قسمت های کوچک فایل های رسانه ای می باشد . این نرم افزار علاوه بر این ، بر مبنای فضای خالی حافظه دستگاه ، به کاربر می گوید که چند عکس دیگر می تواند ذخیره کند . آیس کریم به طور رایگان عرضه می شود اما بیلت های پولی آن هم عرضه شده اند که قابلیت های دیگری نیز دارند .

ویندوز فون

نویز اپ (Noisapp)

ZOKAEE284

این نرم افزار که برای iOS و اندروید نیز عرضه شده برای کاربرانی ساخته شده است که می خواهند هنگام انجام یک فعالیت به موسیقی نیز گوش دهند . سازنده نویز اپ هنگام ساخت این نرم افزار ورزشکارانی مانند اسکیت سواران را مد نظر داشته است . این نرم افزار می تواند هنگامی که کاربر در حرکت است صدای موسیقی را زیاد کند و هنگامی که وی ایستاده است صدای موسیقی را کم کند . هدف ساخت این نرم افزار این بوده است که کاربران زمان خود را به انجام کارهای مهم تری اختصاص دهند . ( نسخه دارای تبلیغ رایگان و نسخه بدون تبلیغ $1.99)

کیک نوتس (Kicknotes)

ZOKAEE285

این نرم افزار برای نوت برداری ساخته شده است . نرم افزارهای زیادی برای ویندوز ساخته شده اند که نوت برداری را برای کاربر تسهیل می کنند اما این نرم افزار به ابزارهای منحصر به فردی مانند مبدل صوت به متن نیز مجهز است . همچنین کاربر می تواند با استفاده از کیک نوتس علاوه بر تایپ یک متن ، صدای ضبط شده را نیز ذخیره سازد و یا برای اطلاعات مهم خود رمز هم تعیین کند .

قیمت : رایگان

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر