هفت ویژگی شایعه شده در مورد سامسونگ Galaxy S7

هفت ویژگی شایعه شده در مورد سامسونگ Galaxy S7

علاوه بر گمانه زنی های موجود در زمینه ارتقاء تراشه ، نمایشگر و دوربین ، جزییات جالب دیگری درباره گلکسی S7 وجود دارد که این گوشی را در میان گوشی های پیشرفته به یک دستگاه بسیار خوب مبدل می سازد . علاوه بر این شایعه مطرح شده در مورد بازه زمانی ساخت گلکسی S7 از این امر خبر می دهد که ویژگی های مطرح شده در ادامه این خبر حقیقی می باشند .

علاوه بر گمانه زنی های موجود در زمینه ارتقاء تراشه ، نمایشگر و دوربین ، جزییات جالب دیگری درباره گلکسی S7 وجود دارد که این گوشی را در میان گوشی های پیشرفته به یک دستگاه بسیار خوب مبدل می سازد . علاوه بر این شایعه مطرح شده در مورد بازه زمانی ساخت گلکسی S7 از این امر خبر می دهد که ویژگی های مطرح شده در ادامه این خبر حقیقی می باشند .

1- بدنه ای باریک تر از جنس شیشه و منیزیم

ZOKAEE287

طبق شایعات موجود ، گلکسی S7 از یک قاب از جنس آلیاژ منیزیم بهره می برد که با یک کاور شیشه ای احاطه شده است . این ویژگی خوب در گلکسی S6 نیز مشاهده شد . وجود چنین خصیصه ای بیانگر این است که شرکت سامسونگ به سمت خلق طراحی های برتر تغیر جهت داده است .

2- نمایشگر بزرگ تر

ZOKAEE288

اندازه نمایشگر مبهم ترین ویژگی گلکسی S7 می باشد . علت وجود چنین ابهامی عدم انتشار خبر در مورد این ویژگی نیست بلکه این است که خبرهای موجود با یکدیگر تناقض دارند . اگر همه شایعات موجود را بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که سامسونگ در نظر دارد گلکسی S7 را با یک نمایشگر تخت 5.2 اینچی و یک نمایشگر منحنی شکل 5.7 اینچی به بازار بفرستد با این وجود بهتر است صبر کرد تا اطلاعات معتبرتری در زمینه نمایشگر این دستگاه منتشر شود .

3- سریع ترین تراشه های اسنپدراگون و Exynos

ZOKAEE290

انتظار می رود در ساخت گلکسی S7 از پردازشگرهای Exynos 8890 و اسنپدراگون 820 استفاده شود . این پردازشگرها توسط سامسونگ با استفاده از نسل بعدی فناوری 14nm ساخته خواهند شد . به نظر می رسد در اولین پردازشگرهای ساخته شده با فناوری 14nm مانند Exynos 7420 که در گلکسی S6 ، اپل A9 و آیفون 6s مورد استفاده قرار گرفتند از نودهای اپتدایی LPE بهره گرفته شده بود که یک فناوری اپتدایی تلقی می شد . حال قرار است در گلکسی S7 از تراشه های 14nm LPP استفاده شود که با استفاده از انرژی کمتر بازدهی بیشتری را ایجاد می کنند . این امر شایعات منتشر شده در مورد ویژگی های پردازشگر S7 را تصد یق می کند .

4- دوربین بزرگ تر و بهتر

ZOKAEE291

در مورد دوربین گلکسی S7 نیز خبرهای مبهمی وجود دارد اما آنچه از همه این خبرها برداشت می شود این است که دوربین S7 در مقایسه با S6 به سنسور و یا تراکم تصویر بهتری مجهز است . سامسونگ ممکن است در ساخت دوربین گلکسی S7 از سنسور جدید 20 مگاپیکسلی خود که به پیکسل های RGBW مجهز است استفاده کند که با استفاده از فرآیند 28nm ساخته شده است تا میزان انرژی مصرفی کاهش یابد . الگوی رنگ RWB حساسیت نوری را افزایش می دهد و نسبت پیام به همهمه را در شرایط کم نور ارتقاء می بخشد . البته یک جانشین دیگر نیز برای ساخت این دوربین وجود دارد . شایعه شده که ممکن است سامسونگ از سنسور 12 مگاپیکسلی خود استفاده کند . سامسونگ هم اکنون در حال ساخت این دستگاه می باشد و در نظر دارد این سنسور را به تولید انبوه برساند .

5- تراشه صوتی ESS

ZOKAEE292

سامسونگ با DAC های با کیفیت صوتی نا آشنا نیست زیرا برای مدتی از Wolfson استفاده می کرده است با این وجود هنوز معلوم نیست گلکسی S7 مجهز به ESS چه قابلیت های صوتی متفاوتی می تواند داشته باشد . البته این شایعه که ممکن است ESS به Jay-Z's Tidal مجهز باشد ، تفاوت های برجسته ای در قابلیت های صوتی این گوشی ایجاد می کند .

6- فناوری صفحه نمایش حساس به فشار

ZOKAEE293

سامسونگ در نظر دارد در ساخت دستگاه هایش از فناوری نمایشگر لمسی حساس به فشار کلر فورس (Clear Force) سینپتیکس (Synaptics) ، سازنده دستگاه های لمسی و کنترل کننده ، استفاده کند . این فناوری به فناوری 3D تاچ اپل شبیه است که در ساخت آیفون 6s و آیفون پلاس مورد استفاده قرار گرفته است . البته کلر فورس ویژگی های بیشتری نظیر ثبت متغیر سرعت ، بازگشایی نمایشگر ف کنترل متغیر بازی و ... دارد .

7- رابط USB نوعC

ZOKAEE289

این ویژگی گلکسی S7 چندان برجسته نیست زیرا گوشی های زیادی قرار است در سال 2016 با این قابلیت به بازار بیایند . این ویژگی انتقال سریع تر فایل ها ، شارژ سریع تر دستگاه و از همه مهم تر قابلیت side-agnostic را در اختیار کاربر می گذارد . با استفاده از side-agnostic کاربر می تواند از هر دو طرف سوکت کابل استفاده کند .

 

میتوانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما بپیوندیت

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر