تست های بنچمارک از پیشرفت چشمگیر تراشه های GPU Kirin 950 خبر می دهد !

تست های بنچمارک از پیشرفت چشمگیر تراشه های GPU Kirin 950 خبر می دهد !


تست های بنچمارک نشان داده اند هواوی Mate 8 یک دستگاه خوب برای بازی است . هواوی در نظر دارد در تاریخ 26 نوامر ( 5 آذر ) از گوشی پیشرفته جدید خود رونمایی کند . این گوشی هوشمند از پردازشگر جدید کیرین 950 (Kirin 950) بهره می برد در نتیجه می توان گفت که GPU این دستگاه Mali-T880MP4 می باشد .

فرق بین Mali T-880 و Mali-T628 در چیست ؟ این پردازشگر ، پردازشگر تصویر تراشه کیرین 935 می باشد که در هواوی Mate S ، جدیدترین مدل موجود Mate، استفاده شد . در تست های بنچمارک نشان داده شد که GPU جدید نرخ فریم و GFlops را دوبرابر می کند . بنابراین می توان انتظار داشت که Mate 8 از نظر گرافیکی بسیار برتر از Mate S باشد . پردازشگر جدید برای انجام فرآیندهای پردازشی سنگین از چهار تراشه 2.53GHz Cortex-A72 و برای انجام فرآیندهای پردازشی عادی از چهار تراشه 1.8GHz Cortex-A53 استفاده می کند .

کیرین 950 توسط هواوی طراحی و توسط TSMC با استفاده از فرآیند 16nm FinFET ساخته شده است . این پردازشگر به یک مودم مجهز است که سرعتی معادل Cat.6 LTE را در اختیار دستگاه می گذارد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر