لنوو Vibe X3

لنوو Vibe X3


لنوو در نظر دارد یک جلسه خبری در تاریخ 16 نوامر ( 25 آبان ) برگذار کند و Vibe X3 قرار است ستاره این جلسه باشد . این گوشی هوشمند که مشخصات آن بارها منتشر شده است می خواهد راه پیشینیان خود را طی کند و گوشی برتر در رنج گوشی های متوسط باشد .

Vibe X3 از یک پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 808 ( ترکیبی از دو هسته Cortex-A57 و چهارهسته Cortex-A53 ) ، یک رم 3GB و سیستم عامل  اندروید 5.1.1 لولی پاپ بهره می برد .

دعوتنامه اجلاس خبری لنوو Vibe X3

طبق لیست منتشر شده در TENAA ، گوشی هوشمند لنوو 154 میلی متر طول ، 76.4 میلی متر عرض و 9.4 میلی متر ضخامت دارد . وزن این دستگاه  175 گرم می باشد . این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080p و اسپیکرهای استریو مجهز است .

از دیگر ویژگی های این گوشی همراه می توان به دوربین 21MP مجهز به فلش دو مرحله ای LED ، دوربین ثانویه 8MP و اسکنر اثر انگشت این دستگاه اشاره کرد . سازنده هنوز اطلاعاتی را در زمینه باتری ، قیمت و زمان عرضه این دستگاه منتشر نکرده است . جزییات این گوشی متوسط قرار است در 5 روز آینده منتشر شود .

 می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر