آزمایش اولین ماشین خودکار در منطقه آزمایشی دانشگاه میشیگان توسط کارخانه فورد

آزمایش اولین ماشین خودکار در منطقه آزمایشی دانشگاه میشیگان توسط کارخانه فورد


دانشگاه میشیگان به تازگی یک محیط آزمایشی Mcity برای سازندگان اتوموبیل ساخت تا بتوانند خودروهای خودکار خود را بدون کوچکترین خطری برای عموم، در آنجا آزمایش کنند. فورد اعلام کرده است که اولین سازنده اتوموبیلی است که ماشین خودکار خود را در این منطقه آزمایش خواهد کرد.


این تولیدکننده دیترویتی تقریبا یک دهه است که بر روی دو نوع ماشین متصل به اینترنت و ماشین خودکار کار می کند، ولی برنامه جدید آزمایشی این ماشین در Mcity نشان می دهد که وی تلاش خود برای ساخت ماشین مستقل را افزایش داده است.
راج نایر، مدیرعامل توسعه فورد می گوید: "ما می خواهیم ماشین های خودکار را در جهان واقعی آزمایش کنیم، ولی استفاده از مکانی مانند Mcity به ما این فرصت را خواهد داد تا الگوریتم ها و حسگرهای کالیبره ماشین را با تکرار آزمایش های متعدد به روشی مطمئن، بهبود بخشیم."
منطقه آزمایشی Mcity در تابستان گذشته باز شد و پروژه ای مشترک بین دانشگاه میشیگان و دپارتمان حمل و نقل ایالتی محسوب می شود. فورد یکی از معدود سازندگان اتوموبیل است که برای توسعه این منطقه آزمایشی و تبدیل آن به یک محیط نسبتا واقعی حدود یک میلیون دلار هزینه کرده است تا اتوموبیل های خودکار با سناریوهای مختلف مانند چراغ های راهنما، ایست بازرسی و غیره روبرو شوند و بتوانند واکنش مناسبی نشان دهند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر