سیانوژن گوشی های 75 دلار به بازار می فرستد !

سیانوژن گوشی های 75 دلار به بازار می فرستد !


v13 سال آینده با سیستم عاملی بر مبنای سیستم عامل مارشمالو به بازار می آید . کمپانی سیانوژن می خواهد کاری را انجام دهد که اندروید وان (Android One) در انجام آن شکست خورد . اپتکار گوگل برای ساخت گوشی های هوشمند ارزان قیمت و صادرات این گوشی ها به بازارهای کشورهای در حال توسعه ، تغییراتی به خود دید و طبق گزارشات موجود از هدف اولیه خود دور شده است .

سیانوژن در حال کار با چند سازنده قطعات رایانه ای می باشد تا بتواند تعدادی گوشی 75 دلاری را به چند بازار مشخص شده بفرستد . این گوشی های هوشمند قرار است دستگاه هایی پیشرفته ولی ارزان قیمت باشند که با سیستم عامل بروز شده ای به بازار خواهند آمد .

سیانوژن در نظر دارد این گوشی ها را از اوایل سال آینده را با سیستم عامل OS 13 ، سیستم عاملی بر مبنای اندروید 6.0 مارشمالو ، به میدان بفرستد . البته گفته شده است مدل های ROM CyanogenMod 13 احتمالا تا اواخر امسال به بازار عرضه می شود ، همچنین خبرهایی با این محتوا به گوش می رسد که سازنده قرار است این دستگاه ها را در چند مدل اصلی اندروید بسازد . سیانوژن می خواهد برای ساخت برنامه های معمولی این گوشی ها چند SDK به همکاران خود بدهد که با SDK های موجود در منطقه و سازندگان تفاوت دارد .

یکی از اعضای سیانوژن گفته است : این گوشی ها که با قیمتی زیر 100 دلار عرضه می شوند ، گوشی هایی پرچم دار نیز می باشند . در حال حاضر Cyanogen OS در گوشی های ساخته شده توسط شرکت هایی نظیر یو (Yu) ، زوک (ZUK)، ویلی فاکس (Wileyfox) ، بی کیو (BQ) و اسمارت فرن (Smartfren) به کار می رود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر