تاریخ ، قیمت ، مشخصات و ویژگی های شیائومی Note 2 Pro

تاریخ ، قیمت ، مشخصات و ویژگی های شیائومی Note 2 Pro


شیائومی مدل ردمی نوت 2 (Redmi Note 2) را در ماه اگوست (1 مرداد تا 9 شهریور ) به بازار عرضه کرد اما با این وجود می خواهد یک گوشی هوشمند دیگر نیز به بازار بفرستد . به نظر می رسد شیائومی ردمی نوت 2 پرو نسبت به مدل پیشین خود ویژگی های برتری دارد . این دستگاه اولین محصول ساخته شده توسط شیائومی می باشد که به فناوری تشخیص اثر انگشت و بدنه تمام فلزی مجهز است . در این نوشتار آخرین شایعات موجود درباره تاریخ ، قیمت ، مشخصات و ویژگی های این گوشی هوشمند در اختیار شما قرار داده شده است .

شیائومی ردمی نوت 2 پرو ، تاریخ عرضه

هم اکنون ردمی نوت 2 پرو در حال کسب گواهی از مراجع قانونی چین ( TENAA) می باشد بنابراین می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند از اوایل سال آینده به بازار عرضه شود .

شیائومی ردمی نوت 2 پرو ، قیمت

شایعات موجود از این حکایت می کنند که شیائومی در نظر دارد ردمی نوت 2 پرو را با قیمت 172 دلار به بازار بفرستد . بنابراین این دستگاه نیز یک گوشی هوشمند اقتصادی خواهد بود .

شیائومی ردمی نوت 2 پرو ، مشخصات

این گوشی هوشمند مانند مدل پیشین خود مشخصات فنی بالایی ندارد . از لیست منتشر شده در TENAA این گونه برداشت می شود که نوت 2 پرو دقیقا با مشخصات نوت 2 به بازار می آید . این گوشی اقتصادی از یک پردازشگر MT6795 Helio X10 ، یک رم 2GB ، حافظه داخلی 16GB ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، دروبین ثانویه 5 مگاپیکسلی و باتری 3060-mAh بهره می برد . بدنه فلزی ردمی نوت 2 پرو ، این گوشی هوشمند را نسبت به مدل پیشین خود کمی سنگین تر ( وزن نوت 2 پرو 165 گرم می باشد ) و حجیم تر کرده است . سیستم عامل این گوشی هوشمند نیز از نوع اندروید 5.0.1 لولی پاپ می باشد . به گفته TENAA ، ردمی نوت 2 پرو اولین محصول شیائومی می باشد که به بدنه ای کاملا فلزی و فناوری تشخیص اثر انگشت مجهز است .

ZAKAIEE392

ZAKAIEE393

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر