هشت روبات آردوینو که می‌توانید با قیمت کمتر از 125 دلار بسازید.

هشت روبات آردوینو که می‌توانید با قیمت کمتر از 125 دلار بسازید.


پروژه‌های آردوینو که برای مبتدیان تعریف شده است، پروژه‌های آموزشی هستند اما آن‌ چنان جالب نیستند. به طور مثال ساختن یک چراغ راهنمایی رانندگی برای تمرین برنامه‌نویسی مفید است اما به محض انجام این پروژه، دیگر کارا نیست. در ادامه هشت پروژه روبات آردوینو معرفی شده است که نسبتاً هیجان بیشتری دارند.


1-    Pololu Zumo Robot Kit
این کیت تمام آنچه که لازم است برای ساختن یک روبات را در بر گرفته است. تنها لازم است آردوینو را به آن اضافه کنید. این روبات یک روبات ردیابی است و برای حرکت روی سطح‌هایی که آن چنان صاف نیستند مناسب است. علاوه بر این برای این روبات شش حسگر فروسرخ تعبیه شده است، حسگرهایی که باعث می‌شود این روبات به اشیا برخورد نکند. قیمت این کیت به تنهایی صد دلار است.

zumo
2-    Pololu 3pi Robot Kit
این کیت خود ریزپردازنده دارد و برای آن از کنترلر آردوینو استفاده نشده است. علاوه بر این یک صفحه‌ی ال‌سی‌دی دارد که به کمک آن می‌تواند پیام‌ها را نمایش دهد. این روبات برای یک مبتدی و یک علاقه‌مند به روبات که در سطح متوسط است، مناسب است. قیمت این روبات صد دولار است.

3pi
3-    MeArm Pocket-sized Robotic Arm
این روبات با کنترلر آردوینو کنترل می‌شود. اندازه‌ی آن کوچک است. برای برنامه‌ریزی این روبات لازم است کاربر به دنبال تنظیمات آن به صورت آنلاین باشد. قیمت آن به تنهایی پنجاه دلار است.

mearm
4-    Multi-Functional 4WD Robot Car
از ویژگی‌های آن سرگرم‌کننده، راحتی کار و همه کاره بودن آن است. این کیت شامل حسگر برای جلوگیری از تصادم و یک دستگاه کنترل از راه دور می‌شود. این کیت برای آموزش برنامه‌ریزی ریزپردازنده به افراد مبتدی مناسب است. قیمت آن 47 دلار است.

4wd arduino robot
5-    ArdBot
کار با این روبات بسیار راحت است. این روبات قابلیت تعمیم بالایی دارد، به این ترتیب می‌توان به کمک آن بسیار یاد گرفت و از نظر آموزشی غنی است. این روبات با کنترلر آردوینو کنترل می‌شود. قیمت آن به تنهایی 19 دلار است.

ardbot
6-    oddWires Obstacle-Avoiding Robot
این روبات برای شروع، برای افراد مبتدی مناسب است سادگی آن باعث شده است که افراد مبتدی آن را برای شروع انتخاب کنند و برای انجام پروژه‌های پیچیده‌تر آماده شوند. برای آن ماژول محاسبه‌گر فاصله در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود این روبات با اشیای افراد برخورد نکند. قیمت این کیت 80 دلار است.

oddwires arduino bot
7-    Cherokey 4WD Basic Robot
این روبات یکی از گران‌ترین‌ها در این مجموعه است. این کیت قابلیت‌های زیادی دارد. به عنوان مثال می‌توان این روبات را از روی آی‌فون کنترل کرد؛ البته باید برنامه‌ی مورد نظر را دانلود کرد. قیمت این روبات 110 دلار است.

cherokey
8-    James
اگر استفاده‌کردن از یک کیت برای ساخت یک محصول دیگر برای شما جزابیتی ندارد از این روبات استفاده کنید. به کمک راهنمای آنلاین می‌توانید قطعات آن را سر هم کرده و از آن استفاده کنید. مراحل راه‌اندازی آن ساده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر