اندروید برخی از پیچیدگی‌های موجود را حذف می‌کند؛ از جمله تشخیص کارت وفاداری

اندروید برخی از پیچیدگی‌های موجود را حذف می‌کند؛ از جمله تشخیص کارت وفاداری


Android Payدر حال تلاش است تا کاربران به جای استفاده از کیف پولشان از تلفن استفاده کنند. به دنبال این تلاش شرکت گوگل در نسخه‌ی جدید برنامه‌ی کاربردی Android App ویژگی‌های جدیدی اضافه کرده است و تغییراتی اعمال کرده است. شواهد نشان می‌دهد که پرداخت همراه از نظر کاربران آن چنان کارآمد نیست و باید این تکنولوژی حذف شود؛ با وجودی که تکنولوژی جدیدی است. همین باعث شد که شرکت گوگل انیمیشن کوتاهی ارائه کند تا کاربران با نحوه‌ی استفاده‌ از این سرویس آشنا شوند.


بزرگ‌ترین اشکالی که گوگل در نسخه‌ی جدید برنامه‌ی Android App آن را رفع کرده است، امکان دسترسی به کارت‌های وفاداری از طریق گوگل والت است. گوگل والت  یکی از خدمات پرداخت همراه از شرکت گوگل است که در آن برای کاربران این امکان فراهم می‌شود که اطلاعات مربوط به کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری، کارت‌های وفاداری و کارت‌های هدیه خود و مواردی از این دست را در تلفن همراه هوشمندشان ذخیره کنند و سپس با استفاده از آن در درگاه‌های مجهز به سرویس PayPass مسترکارت و با فناوری ارتباط حوزه نزدیک به خرید بپردازند. این سرویس هم‌اکنون به صورت رایگان به کاربران ساکن در آمریکا عرضه شده است. گوگل از سال ۲۰۰۶ با راه‌اندازی سرویس گوگل چک‌اوت به رقابت با  PayPalخدمات بررسی و تأیید پرداخت آنلاین را به فروشندگان ارائه می‌کرد، اما این سرویس از ۲۰ نوابر ۲۰۱۳ کنار گذاشته شد و با گوگل والت ادغام گردید.

android pay 100625845 large
Android Pay در واقع تکنولوژی جدیدی است که در حال حاضر برای آشناکردن کاربران مبتدی با آن، کاربران به قسمت Android Pay در کروم ارجا داده می‌شدند.
در بخش پایانی به اهمیت این موضوع اشاره می‌شود: در حال حاضر مجموعه افرادی که از پرداخت همراه استفاده می‌کنند در حال رشد است. پرداخت همراه در واقع روش پرداخت جایگزین و وفق‌پذیر جدیدی -به خصوص در آسیا و اروپا- به شمار می‌آید. در عوض پرداخت نقدی، چک یا کارت اعتباری، مصرف‌کنندگان می‌توانند تلفن همراه را برای طیف گسترده‌ای از خدمات، محصولات دیجیتال و یا محصولات فیزیکی استفاده کنند. پس رفع‌کردن اشکالات موجود در این زمینه اهمیت پیدا میکند. به طور مثال افرادی را در نظر بگیرید که نسبت به این تکنولوژی مطمئن نیستند، پس اگر تجربه‌ای بد از آن داشته باشند به کل آن را نادیده گرفته میشود. برنامه‌ی Android Pay برنامه‌ای جدید است پس انتظار می‌رود که مشکلاتی داشته باشد و نیاز به رفع آن‌ها باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر