گوشی هوشمند Vivo X6 به TENAA چین رسید !

گوشی هوشمند Vivo X6 به TENAA چین رسید !


تنا (TENNA) این روزها به دلیل عرضه گوشی های جدید کارهای زیادی برای انجام دادن دارد . این سازمان چند روز پیش شیائومی ردمی نوت پرو 2 و اچ تی سی وان A9 را مورد بررسی قرار داد و حال قرعه به نام ویوو X6 افتاده است . همان طور که در تصویر فوق دیده می شود این گوشی هوشمند از یک بدنه فلزی ، اسکنر اثر انگشت نصب شده در پشت دستگاه و یک ماژول تک فلش که در کنار دوربین قرار گرفته است ، بهره می برد . ویووX6 ضخامت بسیار کمی دارد .

نمی توان از روی عکس به همه مشخصات یک گوشی پی برد . تنها ویژگی تایید شده X6 رم 4GB آن است که خود ویوو در مورد آن اطلاعاتی را منتشر کرد ، در نتیجه می توان گفت که ممکن است دیگر جزییات منتشر شده در زمینه این دستگاه تنها شایعه باشند . طبق شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6 اینچی QHD با صفحه منحنی شکل ، یک پردازشگر 10 هسته ای 64 بیتی MediaTek Helio X20 ، حافظه داخلی 32GB ، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و دروبین ثانویه 12 مگاپیکلی مجهز است . برخی دیگر از ویژگی های شایعه شده در مورد X6 ، سیستم عامل اندروید 5.1 ، باتری 4000mAh ، قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت ، 4G LTE ، توانایی فیلم براداری با رزولوشن 4K ، پشتیبانی کارت حافظه MicroSD و رم اختصاصی تصویری 1GB این دستگاه می باشد . همچنین شنیده شده است که X6 از یک فناوری شبیه به فناوری 3D تاچ بهره می برد . عکس های موجود بیانگر این است که ویوو در نظر دارد X6 را در سه رنگ طلایی ، نقره ای و صورتی به بازار بفرستد .

ZOKAIEE324

ZOKAIEE325

گفته می شود که ویوو در نظر دارد این گوشی هوشمند را در دو مدل X6L و X6D عرضه کند البته تنا هنوز مشخصات دقیق این دو مدل را منتشر نکرده است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر