شایعاتی در مورد تاریخ عرضه آیفون 7C

شایعاتی در مورد تاریخ عرضه آیفون 7C


انتظار می رود که اپل ، آیفون 7 مینی را در سال 2016 به بازار بفرستد . چند هفته بعد از عرضه آیفون های جدید در ماه سپتامر ( 10 شهریور تا 8 مهر ) ، شایعاتی در زمینه مدل هایی از آیفون که قرار است سال آینده به بازار عرضه شوند ، به گوش رسید . سامسونگ در نظر دارد سال آینده در کنار عرضه آیفون 7 مشهور از آیفون مینی 4 اینچی هم رونمایی کند . آیفون 7 مینی ممکن است ظاهری شبیه به آیفون 5S داشته باشد .

همه کاربران لزوما گوشی هایی بزرگ نمی خواهند ، هم اکنون شایعاتی به گوش می رسد که اپل می خواهد دوباره به تولید گوشی های دارای نمایشگر 4 اینچی بپردازد . گوشی هایی نظیر آیفون 5 ، آیفون 5S و آیفون 5C نیز نمایشگری با همین اندازه داشتند . اپل اینسایدر می گوید پیش بینی های وجود دارد از این مطلب حکایت می کنند که اپل می خواهد سال آینده گوشی های کوچکتری نیز بسازد . تحلیلگر KGI می گوید تولید انبوه و عرضه مدل یا مدل های 7C در نیمه اول سال آینده شروع می شود .

احتمال این که اپل این شایعات را منتشر کرده باشد کم است اما برخی می گویند احتمال این که فاکساکان (Foxconn) به طور انحصاری صاحب قرارداد ساخت این گوشی هوشمند شود ، زیاد است .

از آخرین شایعات موجود این گونه برداشت می شود که آیفون 7 مینی به فناوری صفحه نمایش 3D تاچ مجهز نیست . گفته می شود که علت وجود حرف C که در نام این گوشی هوشمند قرار دارد ارزان بودن آن نیست بلکه این حرف در واقع از لغت Colour آیفون 5C گرفته شده است اگرچه که اپل اینسایدر می گوید از جزییات منتشر شده این گونه برداشت می شود که آیفون 7 مینی یک گوشی اقتصادی می باشد .

با این وجود نمی توان گفت که این جزییات کاملا صحت دارند زیرا طرفداران آیفون 5S انتظار دارند یک گوشی 4 اینچی دیگر به بازار بیایید . یک دستگاه که مشخصات و قدرت آن با مشخصات و قدرت بزرگ ترین آیفون موجود برابری کند . کاربران در واقع یک گوشی پرچم دار در ابعاد کوچک می خواهند و نه یک گوشی ارزان قیمت . به نظر می رسد گوگل نیز تفکرات یکسانی درباره نکسوس 5X دارد زیرا در این گوشی نیز از پردازشگر نکسوس 6P استفاده می شود .

اگر اپل واقعا مدل آیفون 7C را بسازد به راحتی می توان گفت که این سازنده از پردازشگر مدل A9 در ساخت این گوشی استفاده می کند . البته می توان انتظار داشت که آیفون مینی با حافظه داخلی محدود 16GB و 32GB و یک رم عادی به بازار بیاید . همچنین ممکن است دیگر ویژگی های این دستگااه نیز چندان پیشرفته نباشد .

احتمال این امر وجود دارد که آیفون 7 مینی در ماه جولای ( 11 تیز تا 9 مرداد ) و یا ژانویه (11 دی تا 31 بهمن ) به بازار عرضه شود زیرا از آنجایی که در این تاریخ گوشی های بیشتری در بازار وجود اپل می تواند سود بیشتری را کسب کند .

ZOKAIEE332

 می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر